Wednesday, April 16, 2008

Why Me????


I think i need to write something...
because i cant stand it anymore...
bagai ader batu besar dalam hati..
sampaikan serpihan die juga x kan tertanggal
untuk seketika...
mungkin akan ambil masa...
untuk pulihkan kembali keadaan.....
berapa lama aku sendiri x pasti........

aku inginkan kehidupan yang dulu...
kehidupan sebelum aku melalui semua ini...
yeah..i want my life back...
tapi sape yang nak bagi....
semuanya dah terjadi
dan persoalan yang timbul...
kenapa mesti aku?????kenapa pilih aku???
why me???
orang yang terlibat pun takkan tahu jawapannya....

aku saket hati...sangat saket hati kat seseorang...
seb baik bukan insan2 terdekat...
sampai bila pun aku takkan mengaku kawan
aku memang akan anggap tak pernah kenal...
ish..adakah aku akan salah membenci dia..seandainya
orang lain berada di tempat aku..
anda juga akan bertindak begitu...
naper la perlu wujud manusia yang berpura-pura lam dunia nie..
ini sangat tidak adil untuk insan macam aku nie...
aku selalu jujur dalam banyak benda...
tapi kenapa pilih aku tuk rase semua nie...
nape pilih aku???

Dan kepada yang terlibat dalam episod ini...
I'm speechless....
serius..aku tidak pernah bermimpi diperlakukan begini...
tak pernah terdetik sikit pun..
sehingga diterangkan situasi sebenar...
aku masih terpinga-pinga...
antara sedar atau tidak...
antara ingin percaya atau tidak...
seboleh-bolehnya..aku tak nak percaya...
and i must admit it....
aku dipergunakan!!!!

Kisah nie...x ramai yang tahu...
ia melibatkan org2 yang pada mulanya aku sendiri tak kenal..
tapi saling berkaitan...
sebab tu aku ader masalah tuk bercerita ngan sape2 yang aku percaya(my prens la of course)..
yang pasti..hanya yang terlibat memahami..
tue pun kalo diaorg memahami...
tapi nampak gayanya...
aku yang akan hadapi seorang diri...
yang aku kesalkan..aku sangat mempercayai orang itu...
kenapa aku boleh mempercayai..aku sendiri x pasti..
sedih betul episod kali ini..

kenapa mesti pilih aku...
ramai lagi org lain...
tapi kenapa aku jugak yang dipilih...
aku harap sangat masa cepat berlalu..
agar aku dapat lupakan segalanya
aku akan cuba mengelakkan diri..
walaupun aku tahu..
ia terlalu sukar...
tapi aku dah buat keputusan...
itu jalan yang aku pilih..
jadi aku kena hadapi juga..

buat insan yang menyelamatkan aku dari segala penipuan nie...
aku ucapkan terima kaseh yang tidak terhingga...
aku memang x tahu bagaimana pengakhiran cerita ini...
setakat nie...inilah jalan yang aku pilih...
aku terpaksa buat begini..
agar aku juga tidak hidup dalam penipuan!!!!
sengal betul rasa di hati...
x pe la...pengalaman kan pengajaran hidup paling berguna!!!

aku ucapkan tahniah kepada insan2 yang terlibat secara rasmi mahupun tidak..
dalam menjayakan drama hidup yang penuh dramatik nie...
aku tak suk aberdendam..dan aku juga x ada masa nak marah2 orang..
but..when i hate someone..
I mean it...!!!!!
Because that person is too much...






0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template