Monday, January 21, 2008

Mek BeLi KaSut...heHeHe

Boring punye pasal ari sabtu ari tuh....
aku, yudmila, wes n masma...
menjelajah ke Sunway Pyramid....
nothing to buy actually....
JuSt jalan-jalan...
n testing bawa kete juga.....
saje nak perasap tangan area USJ....
Balik tuh singgah Summit USJ...
walaupun x shopping sakan..
tapi..penatnye..Tuhan je yang tahu...
y?
sebabkan tempat parking yang pusing-pusing tuh...
huh..huh..huh..
aku dah paham dah perasaan abah aku...
tidak dulu..aku slalu je ckp...
abah bawa ngan penuh perasaan kalau kat carpark
shopping complex.....hehehe
walaupun x beli pa pe....
aku tetap sambar kasut dua pasang....
sebab ape....sebab dier ader less 50%..
satu aku beli kat Sunway...
satu lagi aku beli kat Summit....
tue je la yang aku beli.....hehehe
esok la upload gambar...
x sempat dah ari nie...



0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template