Thursday, January 31, 2008

Sesekali Teringat....



Aku..bila dah boring bekerja...mula la bukak email aku yang beribu-ribu jenis tuh...
yang 5 tahun lepas pun still ader lam simpanan...hahaha..tu yang jadi banyak benar tuh..tak temasuk lagi ngan emel2 yang tidak dikenali pengirimnya ..ala emel yang bukan-bukan ....soronok bacer emel dulu2..siap ader buat luahan perasaan plak..tuh yg lawak bile bacer balik...juga emel2 dr kawan2 seantero dunia yg kadang-kala aku sendiri x igt dr mana aku kenal diaorg....ader yang via chatting..ader yng misteri di mana die saje yg mengenali aku sedangkan aku tidak kenal langsung dier...ader dari adik2 yang aku kenal semasa berprogram...ader dr kawan2 seangkatan time di SBP dulu tp berlainan sekolah..ader dr bespren2 akuh...dr zaman sekolah rendah...seratas...kmpp n de latest one..prom UTM Skudai,Jay Bee....
jenuh pikir siapakah pengirim emel berkenaan..sbb masa mmg terlalu cepat berlalu..sehinggakan tidak sedar..siapakah yang masih bersama dan juga yang telah berlalu pergi......

Bila aku bace satu emel nieh..baru teringat kat sorang kawan lama aku named AMIR HAMZAH bin bla..bla.....student prom Sekolah Alam Shah....SBP paling pamos ngan gelaran anak-anak orang kaya and kenamaan selain MCKK...time aku kenal die..aku anggap die org kebanyakan je..n aku pun layan dier tahap org kebanyakan jugak la...lama jugak die menyembunyikan status diri...sampai la satu emel yang terpaksa di antar oleh PA dier...
aku siap curious why die perlukan PA-PA nie? Who is he actually?time nie die dah ader kat Russia...so susah jugak aku nak korek siapa die sebenarnye......sampaila die ckp..die anak somebody @ Malaysia....anak orang kenamaan...but who???malangnye..aku sendiri dah lupa ape nama bapaknye...yg penting ade Hamzah jugak..if im not mistaken..dis is long-long story for the past 5 years...hahaha

Ini lah email yg begitu buatkan aku conpius dengan siapakah aku ngah berkawan (time tue la..heheheh).....


Assalamualaikum W.B.T

Cik Huda,

Saya En. Abdul Ali , merangkap setiusaha sulit En. Amir Hamzah diarahkan untuk membalas email saudari ini atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. Buat pengetahuan saudari, En. Amir baru sahaja kembali dari Malaysia 2 hari yang lepas kerana datuknya baru sahaja kembali ke pangkuan rahmatullah. Kini, En. Amir berada di Munich , German atas urusan peribadi. Beliau dijangka akan berada di sana beberapa hari sehingga urusan selesai sebelum kembali ke Kursk. Mengikut jadual yang diberikan kepada saya, beliau akan bertolak ke Nizhny Novgorod atas jemputan untuk membuat demonstrasi silat sempena MSA night (Malaysian Student Association) pada 28hb April ini. Beliau mengamanahkan saya untuk menjawab segala pertanyaan dan menyampaikan segala pesanan dari saudari untuknya kerana saya akan menghubunginya setiap hari. Saudari tak perlu bimbang kerana En. Amir bagaikan anak kandung saya sendiri, hampir segala rahsia beliau tersimpan dalam poket saya. Berserta dengan mail ini, saya attachkan sekali pesanan dari En.Amir untuk saudari.Diharap Cik Huda dapat membalas email En. Amir seperti biasa walaupun terdapat sedikit kesukaran untuk dia dalam kesibukan menguruskan urusannya.

Sekian, Terima Kasih atas perhatian Cik Huda.

Yang Menjalankan Tugas,

Abdul Ali B. Ahmad Naxma

Thursday, April 02, 2003



urmh....yang lepas..lepas la....

hopefully..die dah berjaya jadi Prediatic Doctor yang berjaya....

aper pun...he is a good fren..n a good listener to me..!!!

thanxs a lot.......

0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template