Thursday, June 5, 2008

4 JUNE 2008


4th June 2007....4th June 20008...
wah....dah setahun upenyer aku keje...
hehehhe...setahun yang lalu...
tarikh nie la aku join
MapKing Malaysia Sdn Bhd
as
GIS Technical Support Engineer...

kejap je mase ni berlalu..
pejam celik..pejam celik....
dah genap setahun...
umur pun kian bertambah...
dulu aku ulang-alik
dari Selayang ke Puchong...
jauh tuh...2 biji bas..selalunye aku naik Metrobus...
sampai umah mak cik...
mesti dah dekat kol 9 mlm...
letih dok lam bus tok sah cakap la.
nak tido awal..tp slalu je diganggu oleh kazen2 aku..
sok paginye..
aku nak kena bangun awal.........
kol 7 je..aku dah merempit ngan pak cik g Kotaraya..
seb baik la pak cik mau antar sampai ctue..
kalo x..sure aku kena bangun lagi awal...

So..ape yang dah aku dapat dlm mase setahun nie??
hehehhe...aku dapat budak katak...
tu je la yang nampak...
working experience..ermh..not too much i think..
tp ok la as a beginner...
keje x tension sgt...
coz aku mmg x kan bawa blk keje ke umah..
umah aku..jus tuk berehat n tido..
prinsip tuh...kalo x aku pening....
tapi aku ngah cari keje lain la...hehe...
nak increase monthly income...
may be ade peluang yg lebih bagus..mane tahu kan...

on 4th June 2008 jugak....
hs sony ericsson aku hilang kat Maybank Taipan, USJ...
mmg la hs tu nampak cam dah buruk...
dah 2 tahun aku guna....
tapi aku sedih sbb number 012 yang ilang...
banyak contact lam number tuh...
terpaksa la aku beli no n hs lain...
tapi kena tunggu sket..
alang2 nak beli..bior pueh hati...
tangen dan sengal betul rase di hati...

dan dlm masa aku dok sedih sbb hs ilang tiba2..
sbenarnye..handbag aku jatuh..
x brapa prasan hs terpelanting kot...
aku dok heran nape semua stesen minyak full....
pelik betol...mule la x sabar nk balik dgr brita...

ArGggHHHHHH........pas dgr Buletin Utama......
MINYAK NAIK...
dr Rm 1.92/liter to Rm 2.70/litre
bertambah bengang aku jadinye.......
huhuhu...
seb baik Nisa isi minyak full tank be4 die naik harga...
malam tuh aku tido awal sbb tangen....!!
hs ilang...minyak naik....kena marah...urmh...
yg penting..sok paginye..aku kembali ceria..
malas nak pikir...


0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template