Monday, June 2, 2008

EdiSi BaLik KamPuNg

Perjalanan yang dirancang perlu bertolak dr Subang Jaya kol 7.45pm
telah beranjak ke pukul 8.45pm...
biase la...jam...
aku sampai umah pun kol 7 lebih dr opis...
barang-barang lom kemas.... umah bersepah...sampah belom buang... so..terpaksa la kitaorg kasi clear dulu ape yang patut
sebelom meninggalkan umah sewa yang terchenta tuh.....
bile sume dah setel..
baru hati rase tenang sket nak berjalan jauh-j
auh nie....
Be4 kuar dr USJ..cam biase...
singgah Petronas dulu...
kasi full tank....
ha...baru nikmat sket time tekan minyak...
lam kol 9 la kitaorang masuk highway.. urm..aku bajet2 lam kol 1 sampai la sana

cheewaahh..semua hepi2 je...
semua nak bercakap..pot..pet..pot..pet...
maklumla masih awal.......
sume masih segar.....
mlm tu..highway x smooth sangat..byk
gak kete..
maklum la..ngah cuti sekolah...

so...bawa cam siput ar gak.. tak de la siput sangat.. cuma x leh nak speed coz byk kete....
ermmmh...lam kol 10.45 gitue...
kitaorang sampai R n R Tapah...
perut lapar giler.....
dan seperti yang dijangka..memang r
amai org...
kitaorang lepak kat bench lam toilet tuk mere
hatkan badan..
huhuhu..tragis..tp ok..at least dapat dud
uk...

pa pe hal pun... perut nak kena isi...
so..we all decide tok tapau n makan lam kete je...
tue je tindakan plg sesuai saat tuh..
dah tak peduli dah apa pandangan org... sukahati lah kan..hehehhe
Muke lemah lagi x bermaya.........

yeh..be4 continue our journey.....

Nie sesi tuan-tuan pu3 menyantap dalam kete...


den...teruskan perjalanan lagi.... pas je tol Jelapang...aku mula speed... dalam 130 je..... budak2 kat belakang dah terlentok.. co-pilot aku lak... kadang2 buat terkejut... konon2..tertido...nyampah i... aku pun malas nak layan... den...aku bg green light je...

"Yud..kalo ang nak lena...lena la...
aku leh lagi nie..x ngantok..."

uihh...trus tiido.... bila dah seorang diri je.... aku psg cd...nganyi sorang2..
. akhirnya aku sampai gak kat Tol Jawi.. abah dah tunggu... bila sampai umah..lega betol rasenye... den be4 tido...aku col abang... cakap dah sampai... risau tol die coz aku drive sorang.. borak-borak kejap... pas tu aku rase di awang-awangan... pas letak cal..ader msg masuk.. mule2 blas la..pas tu hs ke mana.. aku pun ntah ke mana... ngantok giler...!!! esok pagi nak amek dalie n eija lak... diaorg dari JB...turun kat Paret Buntar.. huwargghhhh.....

Before g kenduri..posing-poisng lu kat umah aku.....
yud..gambar kiter lam kete jadi org buta x de ke??
ko x amek eh?

isk...aku bawa 4 org buta gi makan kenduri...

Yud-Melah de legend...


Kasi pose sket Mek!!!!

Nie la die yang menginap kat homestay Cik Biha

6 Jahanam De Series..ehek.ehek..

0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template