Tuesday, June 3, 2008

My CouSin's WedDing..1 JuNe 2008

Pas kenduri Kak Farah..
ader kenduri lagi ari ahad...
kenduri Abang Din..sepupu aku...
memang aku dah stand by baju dah...heheh
tapi sian lak kat kawan2 aku...
terpaksa recycle baju...
mak soh bawa je sume senang....
so..bawa balik le diaorg kejap ke kampung abah...
kat Mahang, Kedah...hehehe
Yudmila sebagai wakil orang Kedah..asik memperkatakan isu politik
and mengiakan keadaan di sekeliling
yang menunjukkan simbol utama negeri Kedah...
hahahha...

memandangkan kenduri ni umah mak teh aku..
aku memang jamu diaorg bertiga makan cukup2..
biar balik kampung berbaloi...
lupa lak nak cakap..
lepas kenduri kak farah ari tu....
kitaorang singgah pasar malam Sungai Bakap..
banyak insiden yang menggelikan hati...
Yud kate aku n die berjalan berlagak nak mampus..
sampai YudMila sengih sepanjang jalan...
sebab orang asik bagi laluan kat kami..
si West lak...jadi tontonan ramai...
cam x penah tengok orang lak depa nie...
Mei lynn biase la..gaya artis 60-an berjalan...
penoh lemah lembut...
kitaorang buat x tau je.....
jalan buat bodo je.....mengenepikan segala kata2 yang dilemparkan

tapi ayat2 hat buat kami gelak pas masuk semula lam kete...

1. isk..isk...artis nak lalu nie..bagi laluan..bagi laluan..

2. Kak Long semua...baru balik kenduri ka..mana dia bunga teluq..bagi kat kami sikit..

3. Singgah Kak Long singgah....Kak Long punya pasai...murah ja boleh bagi.....

4. Ah....MEMANG LAWA....MEMANG CUN....(suspek utama west la agaknye)


tue kisah semalam....hehhehe
punye le lame kitaorang tunggu pengantin...
dah dekat kol 2 dah....
aku nak kena balik nie..
sebab sat g ptg...
kitaorang nak balik KL pulak...
aku nie..kaki dah lenguh...
asik drive dr jumaat smpi ahad x berenti-renti....

Dah salam orang-orang yang berkaitan....
elok je kami berempat berjalan g kete..
pengantin pun sampai...
so..aku macam ketinggalan la sket...
amek gambar pun x banyak..
jarak jauh n lupa nak zoom in....
kamera lak..battery dah weak....
so..hanya gambar di bawah je la yang sempat dicapture....




tak dapat cari angle yang bagus la...


Tengok pe tue?????


Pengantin baru sampai....puas ditunggu...


Izzat posing...


Ala muchuk-muchuks debab nie.....


Hepi sungguh budak kicik nie.....


Practise make perfect...ahak..ahak...

Landing atas west pulak.....

Ha...Atul isap jari terbalik........


Mak..Tok...Cik Jah...anak-anak cik.....


Mak ngan Nana be4 kuar dr umah.....

0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template