Monday, December 10, 2007

CoMmEnT FrOm MaCriEda...heHehe


:: SeNah NgaN MaS main ApEr NiEh?? ::


<<>>

:: SuAsaNa Di MeDaN PeRtemPuRaN::

Sorakan Gembire...hahaha...tegang urat Mulut..baik Untuk Awek Mude!!!

Posing Before MaKan..AzRi takkan MiNum Je Kot????


Nahar mesti dok te'nang baju aku ja...
maklumla..penat aku mangait 44 hari 44 malam semata2 nak tampil anggun di hari percandaan kita tuh...walaupun mat dect kata aku nie x macam org..tapi aku x kecik atie..mentang2 la aku x slim cam awek dier... Laughing ..yang penting aku mengungguli gelaran Datin yang dicelup ngan zhulian..keh3...



May be Mastura cuba ingin merampas takhta aku berbekalkan kasut bunga setompok dier smpi sanggup marah norihan gara2 terpijak bunga tersebut dalam monorail..hehehehhe..
kang tercabut sekuntum..x vouge la...huah-huah...yang norihan pun satu..ada ka patut p pijak ngan selipar jepun dier..lagi la cik mastura marah...apa pun..baju belang2 norihan membuktikan die memang tutor kat fakulti sains pendidikan UPSI..dah macam balapan aku tgk...x kisah aper dier pakai..norehan ttp cun!!!

Si hasanah plak..tampil ngan pakaian yg begitu kasual..kemas dan rapi sekali...main boling pun aku tgk sama ja keadaan dier..cam x main pun ader..aku sedar saat dia pegi mencaskan diri kat booth french fries tuh..tp aku x sedar la plak..ia bakal menjadi topik hangat disini..cian senah..kawan tu p mkn pun salah ka..semangat nk strike tuh..sbb tu p pekena french fries... Laughing

apem lak...fuyyooo...dah pakai high heel..dah berduit katakan..kagum aku..x saket kaki ka mak cik apem....yang sedihnye..kasut tue slalu tertinggal kat blakang..mungkin apem x sempat berlatih lantaran sebuk ngan bahan2 ujikaji kimianya...tapi balik umah.."Mek..urut kaki aku sat"

Zah lak..dulu aku pernah bertanya pade hasanah.."adakah che jah skang dah pakai sluar?'..sebab che jah terkenal dengan keayuannya serta peribadi muslimah yang ditunjukkan...jd aku akan terkejut la kalo che jah kenakan jean...sangkaan aku x meleset...zah pakai sluar...jubah sluar gtue..hehehehe...

Emon ngan Aini sempoi je...memang stand by nak men boling kot...tp aini x men pun...hehehhehe...happy go lucky aku tgk mak cik berdua nie...cool je..

Cik Salfa kita..stay comey cam dulu..kecik2 cili api..kiut miut..dah jadi cek gu skang...may be pengganti Pn Oii..ramai yg iri hati..maklumlah..rata2 yang len kian mengembang tak tau bila nak kuncup..aku la suspek utama...bila nak kuruih nie...

Nour..org kate ramai x brapa prasan dier..sbb..ye la..time skolah dulu sopan santun je..may be mulut pun x sebising mulut aku..tp skang..nah ha..dah pandai melaram..ditambah plak ngan pinggang kerengga dia..membuatkan hasanah turut jeles pada nour...

cik timah kiter..singgah KLCC kejap aje..gara2 nk p jemputan kenduri kawen..dressing mesti la ala2 nk p kenduri...kalo aku jadi timah..sure aku bangga..sbb budak laki kata nampak mcm mak org..at least dah nampak naluri keibuan..hehehe..gatalnye aku.. Razz

Azua n Ayun...sampai lambat sket...jgn memain..cik azua sanggup drive dr Ipoh nun..ma kaseh la azua n ayun..wpun bz mengajar n melayan karenah anak murid..sanggup gak turun KL...Azua nmpak berisi sket tp tetap manis dipandang..dressing pom ala2 cikgu yg berwibawa..sure ank murid dier dok tggu tgk die pakai baju pe tiap2 ari....keh3..ayun..may be menjadi cikgu yang lemah lembut..aku lemah betul ngan org lemah lembut nie..sbb dok pikir bila la aku nk jadi macam nie...hehe...mesti anak murid sayang kat Cikgu Ayuni..

nie je la kot gurls yg hadir..wpun sikit..tp aku rase cam dah 40 org..hahaha...

budak laki..aku x tau nk komen pe dr segi dressing...tp aku memang rase nak beli sepit rambut nak sepit rambut ikram...hahahha...overall..sempoi je..laki kan mudah sket hidupnye..cuma aku x tahan ngan mat dect...aku mmg sokong syed yg nk cari kain pelikat kat masjid berdekatan..hahha..funny rite..ape2 je la mat dect nie...pastikan sluar anda tidak terlalu ketat or longgar ktka bermain boling...

ape pun..ia memang de best moment after 6years tidak bertemu kalian sumer...dekat-dekat nak balik...syed ajak buat show dalam monorail..nyanyi lagu nasyid...keh3...smua lagu yg ada kena mengena zaman blajar..dier kluarkan..cammane x terburai isi perut aku nieh syed oiiiii....x sempat nak sembang lama2 kali nie..sebab br buka mulut sket..dah gelak tahap maksima...huhuhu..maka dengan demikian...aku dapat simpulkan bhw warga seratas batch kite nie..mmg kuat gelak...x cukup ngan tue..time kat The Chicken Rice Shop..saat menkopak duit qamarul aka Korn...lambat giler nasik nak masuk lam mulut..asal nak masuk je rase nak tersembur balik...memang indah dan lazat bila dibelanja orang..biarlah nasik tuh lmbt masuk mulut..yg pntg abes..sampai ada org nek angin..dok pesan nasi tambah x sampai2...kah3...

thanx u to "KaPLa" n kroni berusaha merealisasikan impian nieh...hehehehhe..pesanan hebat...jom buat lagi...


0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template