Tuesday, December 4, 2007

My LoVeLy SaMsOoN





One of the Korean Series Drama yang aku suka sangat...bagi aku ler...kalo tanye mak cik wes..musti dier kate citer lain yg best...hehehe..ntah sebab ader Hyun Bin kot jadi rase suke benar ngan citer nih...skang ngah main kat TV8 setiap ari sabtu n ahad kol 4 ptg...so kepada sesape yang blom tgk...blaja2 la tgk..mane tau kot2 jatuh hati cam aku...tapi satu je kelemahan biler di alih suara ke bahasa cine...kurang feel aku rase..bile nengok lovely samsoon ni balik...teringat aku kat si iezo...ye la..aku suke benar pakse dier pasang dvd samsoon nih kat comp dier...maklumle..comp aku x der dvd player...ape lagi..ketuk bilik iezoo la memandangkan jiran terdekat aku sebuk melayan citer lain...kami melayan citer slalunye time dinihari..eeewah..time kusut pas balik dari lab…igt lagi..time tuh bulan pose..pas balik dr lab singgah dulu CP beli nasi tuk sahur…sambil menikmati ayam masak rending…sambil tue la layan My Lovely SamSoon..sampai la Subuh…gitue la aktiviti yang sama kami lakukan semata-mata nak habiskan DVD tuh yang ader 16 keping…sambil tgk sambil aku berangan gak…keh3..suke benar aku senyum sorang2..sebab x ramai org yang minat Hyun Bin melainkan akoo..


Dulu aku x suke layan cite bahasa asing nie…ntah aku rase pening semacam jer..x leh dengar diaorg cakap..tapi bila dah stat tengok citer Pride dari Jepun tuh…aku pun mula la mengadap citer yang banyak episode nie…yang pntg dr cd atau pun dvd…sbb aku x suka tgk kat tv tuh…lagi satu citer yang aku suka tengok adalah My Boss My Hero..citer dr Jepun gak…citer nie ahmad fakhri adan yang perkenalkan…boys class aku mmg pakar dlm drama bersiri nih..diaorg dah layan dulu br promote kat kami…maka dengan secara tidak sengajanya…fakhri telah membuka bisnes haram iaitu mencopy dvd haram bagi memenuhi permintan yang tinggi…keh..keh..keh..dibantu cik Westi Ulleh sebagai promoter sambilan…maka dengan demikian..blok H06 KTF sudah pandai berbahasa Korea mahupun Jepun…dan juga bahasa-bahasa asian yang lain…biler ingat rindunyer aku nak melayan citer tersebut bersama ngan kengkawan yang sememangnye tiade tandingandr segi pantulan suare…tp dah keje ni…aku dah tak tgk pun..dah x der yang sekepala..cammane aku nak nengok..lagipun skang aku suka benar la tgk Macam-macam Aznil ngan Tom Tom Bak…walaupun rancangan kanak-kanak..tapi aku suke..keh3

Tapi Hyun Bin hensem!


0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template