Tuesday, February 24, 2009

BoWLinG ToUrNaMeNt....

Ari sabtu lepas...aku telah menjoinkan diri tuk main bowling...bukan saje-saje main..tapi tournament....kalo ikutkan hati...malas gak aku nak pi....memandangkan..we all nie memang lack of ladies..terpaksa ar aku main!!!


Jemputan pun sampai lambat je.....kalo x salah aku..dalam ari Rabu kot...huh..kalo tgk kat date tok pengesahan...dah lame lepas...!!!!hentam saja la labu....asal bleh baling bola bowling tu....


Antara kampeni lain yang turut serta DanWater, AeroScan, Juruukur Setia, Jabatan Perhutanan, Jabatan Perikanan, MapKing, Geoinfo Services and etc....sket je la..x banyak kampeni pun....dis tournament organized by Geoinfo Services...and on that day..baru aku dapat jumpa Dr Nordin yang sebenar...actually...die amat famos dlm bidang aku...time U..lecturer slalu sebut...time dah keje pun same...sebb Geoinfo adalah main-cont untuk supply our raw data....


hmmmm....dengar kate...Badminton kamingsuun.....adakah aku dah perlu berlatih dr skarang???
teringat plak...zaman skolah rendah...aku player badminton skolah....kat matrix pun aku main
lg..masuk U..abes sume bidang sukan aku tinggalkan...hasilnye...badan telah mengembang
secara nyata dan tiada had sempadan....hahahha.....skill badminton pun udah hilang...



jom layan gambar...



Jemputan via email yang lambat tiba......
tengok kat nama pengirim..macam kenal....
ooo..patutla..junior aku...hehehe



Main entrance Ampang Superbowl Flamingo yang agak suram....
cam x brape hidup je bangunan flamingo nie...
ade hotel n bowling nie je.....


Pemilihan bola yang amat penting mengikut kemampuan tangan anda...



Muke yang penuh semangat..
walaupun tahu kemampuan diri sendiri di tahap mane...
yang penting..kite enjoy....!!!!


Our photographer...Yong Wai Cun


Peneman aku..imported punye...Cik Kiah!!


Nie la our representatives from MapKing Malaysia...
sorang pun x de yg expert......
kalo strike...juz luck..hehehe....
so..kitaorang main tok enjoy.....
aku strike 3 kali je...tu pun 1st game...
second game hancusss!!!


Stanley...


Zane Yap...

Alex Tan..


Mek de MarVelleous...


Kegilaan bergambar lebih ketara dari main bowling....


4 Budak Baju Hitam in camera....

Jemput makan...banyak ooo makanan!!!!
yang breakpas pun lum sempat makan...
tetiba dah hulur makanan lunch.....



Hadiah tuk kampeni yang join.....semua dapat...
kalah menang..still dapat makan hamper!!!

Ngah tunggu pengumuman tuk ambek hadiah..
Ah Yap sebuk betol ngan mesin Basketball tuh...
yang dok main semuanya budak2 pompuan...
tetiba die menyelit..sampai ke sudah x berganjak dr mesin tu..


guna self timer..arrggghhh..x menjadi nampaknye pic nie...


gambor ramai2..tapi nampak half je..
dah tu...bergegar pulak!!!
nak tggu gambar dr jurukamera profesional tu...
ntah bile bleh dapat x taw la....



berpandukan ketinggian hamper....
mesti dah taw...kami kalah...hahahaha
tapi puas jugak la..dok santapan pagi dis week kat opis...



den ...aku ngan Kiah lajak ke Taman Tasik Titiwangsa...
kebetulan ade Telematch Hot FM AM Krew vs Hot FM Jam...
tapi lam hati..dapat rasekan..telematch tu dah abes...
maklumla...kluar dr Flamingo pun dah kol 1 lebih..
walaupun berbaju hitam...tp sebenarnye..nak menyokong si Fara Fauzana ngan Faizal Ismail..


so..juz amek gambar ngan replika je la...



juga x melepaskan peluang amek pic ngan Bus lam citer Rozanna...
nak naik..mahal la plak...

Muke kusam...masam...dan sama waktu dengannye...
selepas penat men bowling..n ditambah panas terik matahari Kolumpo!!!


Snap Shoot!!!!

0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template