Tuesday, February 3, 2009

BerCaNDa RiA...

Kami berempat telah bercanda ria di Hutan Lipur Sungai Tua pade hr Sabtu yg lalu....
asalnye...ade gak ajak yang lelain....tp...ade je hal yg x dpt dielakkan...memandangkan aku, Sanah n Anand mmg teringin sgt dah nak berkubang di ayaq terjun...kami teruskan gak plan kami....jeng..jeng...disertai makhluk bermisai...sapa tuu???






Besnye berendam kat ayaq terjun...lame sungguh x bersantai macam nie...





Kami masih berpikir....nak tukar baju ke....nak berkubang lagi.....


Tet....aku telah mengambil gambar ala2 paparazi....Jan..jgn marah no....segan konon....ambek sumi aku satu beg plastik bawa balik...x malu plak.....hahaha..juz joking...aku tau ang kuat makan....ketamakan ang sewaktu menjamah sate Jalan Kebangsaan masih kuingat!!!


Perempuan kalo bersiap..macam nie la....asal ade cermin dah ok..x kesah la cermin tingkap ke...cermin moto ke..cermin kete ke...janji cermin!!!

Sanah masih sebuk menyiapkan dirinye di belakang nun.....



Suatu petang di kedai kasut....COCHI namenye....

bunyi cam x bes...x setanding NOSE...juga x sehebat VINCCI...x semenarik VISS..x segah VOIR...tapi tetap menjadi pojaan aku and de gang......x percaya kalu..leh dtg tgk kat umah sewa aku..penuh kasut jenama COCHI....

seperti yang telah dijanjikan...aku pun membawa Sanah ke COCHI.... Miss Raihannaz n Mr. Harizal also follow ke Sunway Pyramid...arghh...Sunway Pyramid lagi.....diaorg nak tgk wyg..adat le..org bercinta..asek nak tgk wyg je.....aku ngan Sanah..lebih kepada mood tok bershopping....uiih..mek..byk sungguh dirimu bershopping bulan nie.....huhuhu...aku mmg mcm tu....kate nk teman..las2 aku pun ambek gak ape yg patut...adekah aku pun bleh dikategorikan sebagai seorang yang boros Cik Hasanah???




deretan kasut yang sememangnye seringkali buat aku jadi giler...giler sekejap n rambang mate!!!


Sanah sebuk memilih...x tau nak amek yg mane...semua berkenan...
tapi ade yg berkenan..saiz x de pulak.....
ape pun...aku tau...aunty tu tersenyum bangga bile ang borong smpi 3 kasut sekali gus...



Mek pun turut mencuba kasut....i like dis wedges....rase nak ambek je....
tp memandangkan aku baru shopping 2 psg kasut..termasuk ari nie lg satu pasang...mean..aku dah ade 3 psg kasut yg baru...
maka terpaksa la lupakan niat murni neh!!(murni ke..hehehe)



Duta COCHI Malaysia...hahhaha...sepatutnye..COCHI nie kena buat member club neh tok pelanggan setia cam aku and de gang....

before aku mengakhiri cerita di COCHI nie....wanita-wanita yang berkaki agak besar...jgn susah hati untuk memilih kasut/sandal/highheel idaman anda...datang la ke COCHI...pasti ade saiz...
aku pun terkejut...ade ke org pompuan saiz kakinye 14.....
sembang2 ngan aunty..aunty ckp..mmg ader customer yg besaiz kaki besar.....
bagus gak COCHI nie....lain dr yang lain....
den...memandangkan kami agak mesra...
aunty pun soh aku promote COCHI dier......
maklumla...aku kan selalu berkunjung ke COCHI...hahahha



sekadar beraksi biase......

Di Flamming Steamboat Restaurant, Bandar Sunway....

Thanxs to my lovely pren yang dah blanje aku makan kat sini...puas giler..mkn sampai mengah...
tu la..rugi korang tak ikot kitaowang.....Miss Raihannaz...biler nak blanje akuu pulak....???? pilihan makanan die sgt banyak.....ambek je ape yg disukai...dr udang, sotong, ketam, ikan, kepah, siput lala, kerang...ke segala jenis dan rupa bentuk bebola....sayur-sayuran...pelbagai jenis cendawan..pelbagai jenis mee n mee hoon....byk lagi la...plg aku ambek byk adelah tauhu ikan..sedap oo..my paberet....kuah lak...mmg byk jenis..pilih je mane suke...soupnye pulak..didatangkan dlm 2 perasa soup...chicken soup and tom yam.......mmg klass!!!

Kalo x mau makan steamboat....ade buffet.....nasi goreng..meehoon goreng...ayam goweng..benda2 bergoreng la byk..french fries....isi ketam...wedges...n more....ice cream ade lebih kurang 10 jenis..pilih saje....buahan-buahan....stick..and marshmallow wif chocolate...and my lovely dessert....cocktail ayer mate kuceng!!!

outside readers and food lover...ape lagi..try la kalo blom mencuba....









Aksi di atas adalah aksi Mek n Sanah menjamu selera....
2 jam jugak la mengabiskan masa di sini.....


p/s : to AHMAD HARIZAL...kalo ade sumur di ladang..boleh kite menumpang mandi...kalo agak terase bengang...jangan la dok simpan lam hati.....hehehehhe...inilah balasan kepada org yang mengate aku...kui..kui..kuii...Jan...Satay JOMMMMM!!!

0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template