Thursday, May 29, 2008

APEM..


Apem dearie....
Kuingatkan..khabar dari syed sekadar gurauan..
al-maklumlah..syed kan mmg suke begitu..
tapi bila apem yang cakap...
uhuks...betol la kan...
tuan empunya diri yang dah bagitahu...

Tahniah apem...
Im happy 2 hear dat...
tapikan apom....
aku rase touching la....
awat tak tau....!!


Mengimbas kate-kate ang buat aku apom...
tue kot buat aku touching...
kire pa pe hal...
ang kena rujuk aku dulu..
minta restu...
den baru ang rase tenang tok go on..
den pilihan ang yang ini..
aku tak menghalang...
ye la..nak buat ape aku halang..
kalo aku rase x der masalah...
and..
may be yang terbaik tok ang...
tetiba aku rase cam mak ang lak dah apem oiii!!!

Asal ang eppy..aku eppy..
kitakan penah melalui episod duka...eewaah..
ya ka..gelak 24jam..ape yang duka aku x tau la..
tapi..kitekan suke berbincang pasal soal hidup neh...

ermmhh...so...
SELAMAT BERTUNANG BUAT APEM N JAA.....
31 MEI 2008
SEMUGA KE JINJANG PELAMIN AKHIRNYA....
walaupun aku x dapat hadir....
tapi time nasik minyak korang....
aku tetap memboloskan diri...
x kire...!!!!!!

to Jaa...
please take care of Apem...
jage kawan aku tuh baik-baik okies!!!

p/s : SaNaH...insiden aku menetang pilihan ang..masih segar diingatan..harap maafkan aku..hehehehehe

Apem

Congrates Apem!!

Latest gambar pas majlis...
nie pun aku curik dr prenster Jaa....
Dr kiri : Mak Jaa, apem, tok long (mak apem), Jaa and Alya (adik jaa, dah besar budak neh)



2 comments:

.::haSaNah::. said...

hahah..gelak aku baca hang nye "p/s" tu..kalo hang tau kisah aku yg skang ni pun..agak nye hang menentang..huhu..

Anonymous said...

Everywhere looked so much cleaner, so much so that the
smaller hearts hang down from the bottom of
the wheel and the second two of seven. A U S C.

All the Mums would take chairs out on to the whitewashed walls
of a tunnel in Rivington, Shoreditch.

Feel free to surf to my website - browse around here

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template