Friday, November 7, 2008

WeDdiNg GaLeRRy.....

Searching for my old friend wedding picture....

Awei...
dulu time blaja....
selalu pegi umah father-in-law kat Kota Tinggi......
selalu bising mau kawen sama itu amoi dier....
semangat betol pak cik Foo Phang Wei nieh.....
walaupun Awei la yg paling pamos amos di kalangan Chinese Junior...
tapi x tergugat langsung....dah sehati sejiwa agaknye...
aku pun memang x penah tanya apa nama amoi dier tuh..
kalo ader sebut pun...barangkali dah lupa...
sebab dia suka cerita saja...
amoi dier bukan budak UTM pun....
time final year....
orang susah hati pasal PSM (Final year project)...
dier asik kata...
"haiyya..bila mau daftar kawen nie"
yer ar...Awie x yah susah ht pasal PSM dier..sah..sah...mendapat tempat di hati para panel...
anak buah PM Mohd Nor Said....memang Awie sorang saja la yg dapat A........

Time konvo ari tu...August 2007......
kalo x salah..Awie cakap..die dah registered wedding....
bagus la...memang nampak kesungguhan Mr. Awei neh....
and den...skang....
"U sudah jadi bapa ar Awie????"
susah sket nak jumpa die nieh.....
coz skang pun keje di Sarawak...so..sekadar gambar je la sebagai tatapan...




Macam Korean Drama ar....Nice PoSe


Yang nie pulak...ex-schoolmate aku.....

The second one is....pasangan Naim and Mujahadah...
Picture ni time kenduri sebelah pihak perempuan on 4 Oktober 2008....
so...kenduri Naim coming soon on December...
aku dah pesan awal2 dah....
jangan lupa antaq kad...
dah jadi cam hobi aku lak...
kumpul kad kawen ngan gambar kawen kawan-kawan.....
ade ke org nak kumpul gambar kawen aku nanti???hehehehe
ape pun...aku buat dengan ikhlas....
n sebagai tanda ingatan kat kawan-kawan sume....

Seratasian...pastikan hujung tahun nie anda free...
bleh kite serbu ramai-ramai umah Naim kat Felda Ijok,Selama....
kalo x salah...kenduri akan diadakan pada

tarikh: 27 disember 2008
alamat: 134 lorong tanjung utama 1
felda ijok selama perak
masa : 11am-4pm






Yang ini pulak...pasangan Khairul NiZam n Sila...
dua-dua dah selamat....
Nizam...lawa gak kad kawen ang...
thanxs sebab pos satu kat aku......
tapi kenduri Nizam x dapat p....
dah balik ke KL....
opis aku plak memang susah nak dapat cuti kalo kita dah bercuti panjang...
jadi...aku terpaksa la x pegi.....
ader kate yang nak pegi dr KL neh...
cuma aku x tau diaorg betul2 pegi ke x....



Selamat Berbahagia Buat Anda Semua......


Jemputan Kenduri November 2008...........

Faezah Irnawati Mohd Zaki & Muhd Rais Zarif Muhd Resmi Lim

29 November 2008(Sabtu)
NO 14 LORONG IM 2/71,
BANDAR INDERA MAHKOTA 2,
25200 KUANTAN PAHANG.


Faizatul Khadijah Sidek & Mohd Hanafi

30 November 2008 (Ahad)
PaSiR GuDaNg, Johor.......

p/s : aku masih menanti kad dr khadijah.....heheheh...lepas tu..dah ramai calling aku for their wedding next year...siapa???nantikan dalam entry yang akan-akan datang.....

0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template