Friday, November 7, 2008

NaTuRaL Of Me!!!!!!!!



yeah...itu dia..aku menyahut cabaran Cik Aby...
serius...ni la gambar aku tanpa secalit make-up....
nie lepas balik keje...p makan2 ngan kengkawan aku....aku x dapat la nak amek recent picture...al maklum sajala..di opis...kdg2 tu..mls gak nak bawa camera....

sory sebab lambat update...dalam 2 - 3 minggu neh..susah benar aku nak mengupdate blog...

tapi petang nei...aku spend sket la....




yang bawah nie pun same jugak...muke aku yang sememeh...
nie kira dah sehabis jujur dah nie....hehehe
kawan aku slalu ckp....
kalo x make-up..sure muke nampak berminyak-minyak...
silap ari bulan...minyak tu bleh buat goreng ikan...hahahaha...
tapi..better ar minyak dr ade jeragat...
minyak + jerawat bleh ilang...
jeragat????? payah beb...
kesimpulan bersyukur la ngan ape yg ade...




Law & Order!

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right NOW!.
2) DON'T change your clothes, DON'T fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.
5) Tag 10 people to do this---- aku nak tag 5 org jer ah..ramai sangat la..huhuhu...

so..kita tengok sape yang kena!!!!!

1. MasTuRa...sebab die pendatang baru..
2. Mek Ita....sebab dia masih bebas dari tag-tag aku...
3. Syma...alah..sekali sekala...
4. Achik....buat jangan x buat...
5. HaSaNaH....paberet akoo tuk tag die secara suke ati..

malas nak tag org laki sebab depa bukan make-up pown!!!!!

0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template