Wednesday, October 22, 2008

BeRCanDa Di SunWay LaGooN...

Beriadah sambil merehatkan diri ngan Cik Yudia...
Actually Cik Yudia baru balik dari survey yang memakan masa beberapa hari...
die balik je...aku pun merayap ke tempat lain...hehehe
x sempat la nak berlaga-laga pipi ngan dier....
so ari ahad...tepat kol 10.30am...kami menghabiskan masa bersama..eewaah..cam laki bini pulak...
sebenarnye..tetiba je melangkah laju ke Sunway Lagoon..
not in my planning calender..
tapi yang begini lebih mudah...
rase nak p...p je...
lagipun 10 minit je dari umah kitaorg.....

Naper yang lain x join?????
sebab diaorg dah kuar awal2 pagi..masing2 ader agenda...
tu pun selepas menghantar apem balik di perkarangan umah..hehehe
oooo..besnye..aku teruja sebab dah lama x bermandi manda....
dan dah lame juga tidak merehatkan diri...
just two of us...tp tetap enjoy....
x rugi bayar dier punya fee...
selagi bleh main or naik..dan juga selagi x takut.....kitaorg belasah je....

Tapi satu benda je yang aku x gemar....
nape la aku rase macam berada di negara
Emeriah Arab Bersatu...dan juga Bangladesh.....
oppss...eiii...sukar nak tafsirkan...
x kurang juga yang menginvite tok merakamkan gambar bersama..
ermmh...sorry...we're not interested..hheheh

Gambar ketika bermandi manda tidak available tok tatapan umum.....hehehehe
thanxs Yudia!!!!!

Disebabkan leka sangat kat Sunway Lagoon...
kami agak terlambat ke rumah Fakri kat Taman Dato' Haron tuk open house..
tapi Fakri kate x pe...sampai malam pun ade...
bila tengok hs...dah berpuluh2 miscal n message dari kengkawan ex-UTM...
sory kawan2....time mandi x bleh bawa brg berharga...heheh
so..waktu sampai tuh....
sempat jumpa John..Hakim..n ex-SGS je....
bila masuk dalam...kami terpaksa duduk ngan kawan2 mak fakri...
pergh..kelu lidah.....
aku ngan yud poyo makan...
maklumlah...td kat sana kitaorg x makan pun...jus minum air je...
tu pun dah rase cam cekik darah.....
aku tgk West ngan Mei Lynn pon makan x berenti..
maklumla open house...
jika tunggu lebih lama...
pasti kami mencedok koey teaw goreng pulak...hehehe
thanxs to Ahmad Fakhri kerana menjemput....

kesan dari bercanda ria...
kaki aku lenguh x terperi...ari rabu ari tu baru ok sket...tp..memang bes!!!!





















0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template