Thursday, October 9, 2008

Join VenTurE KenDuRi + BeRaYa Ex-SerataSian


Aku mencari mood untuk menulis...semangat tuk menulis entry nie memang ade..
cume masa je yang x de..kekangan pekerjaan...hehehehe
semalam aku br berpeluang melihat gambar2 yang dah diambil tempoh hari...
sebelah pagi sempat la aku resize gambar..
tp time nak upload..aku berperang ngan internet ..
arghh..sakit jiwa.....las2..pas waktu keje br leh upload....

Tahniah dan Selamat Pengantin Baru aku ucapkan buat pasangan ini...
aku juga mewakili rakan-rakan yang berkirim salam n yang x dpt hadir...
so Pak Ohm n Kak Cik Liza....
we all memang hepi dgr korang dah jejak pelamin....
yang pegi..lagi lah hepi....
dah x peduli dah pandangan orang kampung......
bising giler meja budak2 Seratas ni.....
ramai gak yang p..may be sebab pasangannye dua2 dr seratas kot...
tp ade yg p terlalu awal...ader yang tergesa-gesa nak balik...
ade yang dtg lewat petang.....
so...yang mane sempat je la aku leh bergambor....
Firdaus Shah ex-KP 2001 pun dtg..sorang2 je..dier x bawa wife dier pun...
tetiba gurls jd segan ngan dier...y hah???
entahla...kitaorg rase kerdil kot bertemu Chaos Shah
u all know him rite....??de way he treat person...amat bersopan..penuh kata2 hikmah
tu yg jd segan tuh...
mulut yg bising bleh jd diam bile dier lalu..



Actually.....aku berjanji ngan norehan, acik, apem n nour tok pi sekali....
anand semangat giler msg-msg aku...
tup..tup...die msg kate x dpt p skali...
kecewa aku norehan oiii.....dier kena p awai sket dr kami...
memang rase nak ketuk-ketuk cik norehan kiter...
aku berjanji ngan acik n apem tok tunggu kat Tol Jawi kol 11.30 am..
acik tiba tepat pada waktunye...
cuma telah tersesat ke Shell Jawi je...terpaksa aku cr dier smula..
den kami menanti Apem + Jaa....
perghhh...cair make-up aku......
hehehe...tp x pe...dekat 12.30 pm..br nampak kelibat mereka berdua...
den..aku terus rush amek Nour kat pekan Paret Buntaq...
mak cik tuh dah lama tersadai kat situ.....
pas tuh..baru lah aku lega....act..umah kenduri x jauh dr umah aku..
n aku pun tau...so..x de masalah...


Time kitaorang sampai...pengantin pun baru sampai.....
masih di dalam kete....sempat la kami p mengintai mereka berdua di dalam kete..
aku nak ambek kesempatan nak critakan sedikit kisah mereka berdua neh....
cintanya bermula dari zaman sekolah...
tu pun time dah nak abis skolah....
aku igtkan sekadar cinta monyet...
almaklumlah..di sekolah banyak gosip2 liar....
ader la beberapa kali aku ternampak mereka berdating di persimpangan koridor..
mahupun di depan Dewan Makan....
den pas abes skolah...lama aku x jumpa kak cik liza...
dalam 2006 kot aku terserampak kat pekan....
aku pon tanya...
"wei...ang ngan Pak Ohm lagi ke"

den kak cik liza jawab....
"On lagi...maklumlah mek..cinta sejati"

memang bagus....huhuhu...cam x da masalah je wpun sorang di KL sorang di Penang...
den...pasangan nie bertunang time raya cina 2007 kot...
kalo x salah la...aku pun x igt sgt...
and disatukan pada 31 August 2008...
kenduri buat pas raye...
on 4 October 2008...
Alhamdulillah.....semuanya berjalan lancar...
esok..11 October 2008..kenduri sebelah Pak Ohm pulak...



~ aku ambik berkat juga nampaknye..~



~korang naper nieh..~



~ sahabat handal ngah menjamu selera...gang Larut Matang n Selama~

~ Loving couple..apem n Jaa~

~ Achik wif Nour~

~ Meriah suasana bila bertemu mereka~


~ My best pren ever after...hope so~


~ Im wif nour..~


~antara boys yang ikut beraya ke umah aku~




~Sesi makan-makan di umah Mek~


~Gurls...i will miss all of u...thanxs 4 coming~

0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template