Friday, October 31, 2008

I KnoW HeR...


I know her..but not really know her..hehe
we become a friend for a moment..
tapi skang dah lost contact...
den bila ternampak Aimi di surat khabor....
juz bring back my memory with her...

Aku kenal Aimi time pegi Kursus Biro Tatanegara Untuk SBP Zon Utara ...
kalo x salah aku...tahun 2000 kot..time Form 4..
Kat Kem Balik Pulau..cantek kem tuh..tepi laut....
tido malam bertemankan desiran ombak menghempas pantai....
aku satu group ngan Aimi...
lagipun group kitaorang..perempuan 4 je...yang lain boys..
so..rapat seketika ngan Aimi tok tempoh 4 hari...
she's from SOKSEK (SMS Tun Syed Sheikh Shahabuddin)..
n the others two gurls from SEMSAH (SMS Sultan Abdul Halim)
and SMS Tuanku Syed Putra....

Time dekat kem lagi...Aimi berceritakn sesuatu...
biasala...senario di SBP.....
dia baru balik ke Malaysia...be4 dis di Birmingham cos ayah die study sana..
balik sini..ditempatkan di SBP...kira time tuh...dia baru masuk...
so..kurang penerimaan oleh rakan2 sebatch...
hmmmhhmmm...warga SOKSEK don be angry....
it's jus a little story...
may be minda kita berfikiran begitu....
minda budak SBP....
bila form 4 baru masuk...or student baru masuk....
macam-macam hal boleh jadik....
also berlaku kat SERATAS...hehehhe
tapikan...terpulang pade diri sendiri la...
tengok cam aku ngan Sanah....
x de hal pown...!!
Sanah...aku rase ang macam budak lama ja....

Kembali ke kisah Aimi....
lepas kem pown...kitaorg masih berutus surat...
n keep in touch....
setiap kali raya...Aimi akan antar kad raye tok aku....
tapi semenjak aku study kat UTM.....
aku dan Aimi dah jarang bercontact....
may be time tu..masing2 busy....
aku sempat bgtahu die yang aku further study kat local university je...
n dia cakap..dia ngah buat persedian A-level...
x sempat pulak bertanya dia apply U mane....
pas tu....aku dah x tau pa pe pasal Amy....
yang aku tahu..lepas terbeli paper ni....
patut ar cam kenal!!!!!

Apepun....Congrate 2 U!!!!



EsPrit De Corp...nama Group KiTer dulu...!!!!
Pamos group tuh sebab ada MAMAK from STAR....
bersaing hebat ngan group JeJaRi MenTega......
x lupa jugak aksi de Rock yang melakukan aksi punggung tonggek...also STARIAN...x ingat dah nama dier....
Rindu gak dekat Mek NAB from SMS Sultan Muhd Jiwa...
dengar kata Mek NAB dah jadi cikgu...
time kat Matrik..selalu jerit no dorm aku...
"A3.2.12..sila tutup lampu!!"...gelabah kitaorg igtkan suara Mak Guard!!!
hantu punya Mek Nab...tp bes kawan ngan Mek Nab...
hahaha...dia la penyelamat kaum-kaum wanita SBP....

DeQ Na yang meriah...budak Sains Pokok Sena.....slalu aku minta tolong dier...
Nini(Nama sebenar x dpt diingati ).....from Sains Dungun......
thanxs for de exchange paper exam!!!!!
Budak-budak MoZach (SMS Muzaffar Shah) yang berlatih band bersama.....
hmmmhhh.....banyak sangat tok ditulis....
especial SBP Zon Utara zaman tu.....
seronok bertemu kalian..dan menjalinkan hubungan......
Majulah SBP tok Negara!!!

Our North Region Family Of SBPian.............................on Dat TiMe

STAR(Sekolah Tuanku Abdul Rahman)....

MCKK(Malay College Kuala Kangsar)...

SMS Teluk Intan(SEMESTI)...

SMS Raja Tun Azlan Shah (SERATAS)....

SMS Tun Syed Sheikh Shahabuddin(SOKSEK).....

SMS Sultan Abdul Halim (SEMSAH)....

SMS Tunku Syed Putra...

SMS Sultan Muhd Jiwa...

SMS Pokok Sena (SAINA)


0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template