Monday, July 7, 2008

HaPPy SaTuRdAy..(^;^)

Hari Sabtu yang indah..hehhee
wa...dah lame rasenye aku x cuti ari sabtu...
asik keje or ganti keje je.....
tapi wpun cuti....
aku x de la bgn lambat sgt...
coz ader agenda ari nie...
siap beli breakpast lagi.....

Sebenarnye...ari nie aku nak p servis kete...
dah lama dah dok tangguh...
ari nie baru berpeluang...
selalunye aku gi servis kat Batu Caves..
sebab time tuh..aku g umah mak cik skali..
tapi kali nie nak servis kat Puchong-LDP je..
dekat sket...
den...mmg nak pegi makan2 ngan si Yudia...
so..die je la ikut...org len ader agenda syendiri...

Ermmh....hahahahahha...
something happened kat Perodua Servis Puchong...
hanya Yud n aku je yang mengerti...
tima kaseh la encik-encik Perodua...hahaha
Sungguh ku x sangka...
pandangan sinis itu telah bertukar
tue la..don judge book by it's cover!!!
hehehe

Kuar ja dr Pusat Servis....
"Mek..bila ang nak mai servis kete lg?"
kata-kata yang penuh makna tuh...


Before kete aku di servis....aku gi IOI Mall dulu...
kol 2 baru kete leh masuk..so sementara nak tunggu...
p je la IOI...yud nak cari suar slack..
aku lak..mencari novel buruan....
just jumpa 2....
yang lagi 1 tuh....susah la..y?
anyone know y novel Relevankan Aku tuh
x der kat rak2 buku di MPH or Popular???


Kete aku siap diservis pada pukul 3.45 pm...
lamer ar jugak.....
silap ah...x beli air kat IOI...
terpaksa menahan dahaga...
bukan x mau minum air yg disediakan...
tp air panas..tekak aku x mesra alam di waktu yang panas terik tuh!!!

So..perut yang menyanyi riang..minta diisi.....
ke Johnny's kami menuju

Our Menu....
Steamboat for 2 person...
Chiken BBQ wing (3 pieces)
Banana Split..
Sundae special...

nampak cam sket kan...
tapi time mkn tuh...perut aku mengah giler!!!




Penantian itu satu penyeksaan....lalalala...



Banana split...ermh...dapnye...




Kita akhiri sesi makan2 ngan Chocolate Indulgence from Secret Receipi..


memang jalan2 cari makan betol nie....
1st week of July....erkh...
tapi aku suke!!!!!








0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template