Thursday, July 30, 2009

Cacing Kepanasan...


Balik cepat eh...
semuga segala urusan di sana dapat dihabiskan dengan segera...
Saya rasa waktu sangat lambat bergerak saat ini...
sabar menanti...itulah saya..!!!!
Belom sampai seminggu...saya sudah seperti cacing kepanasan...
Can I tell to the whole world...
that I'm missing Y.O.U...

8 comments:

SYED NAHAR said...

lawa tudung ko tu...kena dengan keputihan wajah..hehehe...

Cik Faridah Huda said...

shawl dibeli time berjumpa ngan kekande syed...hahhahaha....

Anonymous said...

rindu kat sapa tu mek???
a'ah la..muka mek cam sesuai pakai tudung2 style cmtu..kalo aku pakai cm boolat ja muka...cun tudung tu...



mrs hunnybee yg mls nk log in id seniri...

Cik Faridah Huda said...

x de la SIR...
memula pakai...aku pun x reti...
ade kejadian dimana kerongsang aku di bawah dagu telah berjalan sndr hampir ke telinga....x senonoh betoi la....memalukan aku jer...
tapi skang...dah xpert..hehehe...penoh shawl je....

syed...aku x de crita nak apdate dis week...hahah..next week je la kot ade...janji ang x tgk ayat belasungkawa tuh dah...hik..hik..hik

.::haS::. said...

ni aku mushkil ni......siapakah?

Cik Faridah Huda said...

lupa nak tunjuk semalam...
maklumlah..busy ngan kain...p~

charkoeyteow girl said...

ehem2 k.cik...
cam suspen je 'Y.O.U' 2...
bkl abg ipaq ka???
hek8...

Cik Faridah Huda said...

hopefully....wait n see je la adik oiiii.....

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template