Friday, July 24, 2009

Meet Uncle Nahar

Disebabkan x menghadirkan diri secara wajib time Riuh Rendah bersama Natasha Aqilah di atas sebab-sebab peribadi yang x dapat dielakkan (hahahahahhaha..poyos la Mek)...

Syed telah mendenda aku tok menghadap beliau pada hari Rabu, 22/07/2009...

Ingatkan beliau nak soh aku p port biase perjumpaan..KL Sentral...!!!maklumlah..itu je yang betol-betol sentral.....

Aku di hujung sini dan dia di hujung sana.....

Mana mungkin aku sanggup menempuh jam berjela tuh lepaih balik keje.......tak sanggup makkk taww!!


Syed pun ngan bek hati telah menyuruh drebar beliau hantar ke mane2 stesen komuter...
ok dah tadi citer bab drebar macam hebat dah....alih-alih kena naik komuter pulak dah..hik..hikk..hikk
sure pening dok dalam tuh....dah macam dalam tin sardin je....
owhhhh...aku ade kisah ngan komuter....sebab tu x suka nek komuter...juga public transport yang lain....(cessss....takabur betol Mek neh!!)

Pas abeh keje..terus menuju ke KTM Subang demi menunggu Syed....
Tapi sebelom tuh...memang aku dok mengomel sendirian la lam kete....
Biase la...JAMMMMMMMM TARRRRTTT!!!!
Sambel tunggu syed...beli kopok lekor....nikmatnye makan sbb seharian x makan pe...
dah rase cam orang berpuasa pulak tuh....
ade gak niat nak p beli lagi seringgit kopok tu sebab sedap n lapor...tapi...mallluussss....
terus tabah menanti Syed!!

Bila mata bertemu mata....terus gelak berdekah...gituela slalunye....
Dok pandang atas bawah...adala tuh sat gi nak jadi topik ngomelan dier..
disebabkan dua2 tengah lapar....laju je kaki menuju Carrefour Subang...dengan niat nak cr port lepak sebentar...
Tadi ingat nak bawak Syed pekena The Chicken Rice Shop kat Sunway Pyramid...
tapi terpaksa cancel sebab dok pikiaq jam yang tgh panjang berjela tuh...
last-last masuk RasaMas je...tp aku cam blur2 sket sebab die x macam Restoran RasaMas Ayamas yang len...
tapi tulih kat menu dimiliki sepenohnye oleh Ayamas!!!! gerammm aku...dah la tgh lapaqqq...

Order Menu for two...chewahhh...cam laki bini kuar makan lepas keje jer...
Lembap betul waiter...dah nak abes makan baru bawak side order..hampeh!!!
Kecewa perut kiter yang tgh lapar neh...tu x masuk lagi ngan Garlic Bread yang sekadar dicicah ngan lite soup jer...sungguh x dilises!!!yang penting...pewooottt kenyang sudah...errrrkkkkkk

Satu je aku nak gelak....
Topik perbualan kiter menjurus ke arah perkembangan kerjaya masing2..serta isu-isu semasa...isu x cukup duet...kesengsaraan mencari rezeki di tengah kota ini...serta memori masa nan lalu yg x dapat dihapus kira...
giler kagum...semenjak bila kiter jadi cam nie...
tetiba aku rase seperti bertemu dengan golongan profesional yang terpaksa bercakap lenggok bahasa ilmiah....naseb bek lepas tu..kiter normal balik..hehehhe..kembali menjadi MekRieda n Syed Nahar Yahya Ningah!!

Qoute From Syed...(aku mmg suka copy ape dier tulih..sbb mls nak pikir dah)

"So, kelmarin lepas keje aku berpusu ke subang jaya berjumpa mek sebab nak amik kain tasha, padahal 2 lai kain kastemer aku nak tengok. hehe..tak berapa dilises makan kat rasamas tu kan mek. ayam dia rasa ala kadar je. tapi mek vouge ngan kasut putih ala misi klinik desa. hehe.."

VISCOUSE Splendour????????? Bila tuhhhhh...risau sungguh aku x sempat nak copp kain tuhhh

6 comments:

SYED NAHAR said...

wei pasai pa idung aku nampak BESAR? rasanya tak besar sangat. hahahaha...

Cik Faridah Huda said...

terbuat hidung kembang kot time aku snap pic ang..hehhehe

SYED NAHAR said...

hahahaha..tu lah. rasanya tak besar sangat. hahahaha...tak fotogenik la aku nih. hahahaha...nasib baik muka tak berminyak tidak kita makan goreng pisang je lah.

Cik Faridah Huda said...

Eleh...ang dok buat hidung kembang kuncup tuh sbb telah digida oleh waitress yang 1st tu kan...

sebab tu la x sedap pown..ang telan gak bagi sebati ngan amilase liur...

SYED NAHAR said...

weh..tak baik pitmnah i. malu la i. wakakaka...bila nak berjumpa lagi? syok tau sambil lepak kita berpitnah-pitnahan...hahahahaha..

Cik Faridah Huda said...

Jumpa lagi kiter bt party Viscouse and cotton....

hahahha...nanti set date!!...
berptnah..pitnahan tu mmg la enak bangat...umpama makan ayam golek cecah sambal khas dier...

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template