Friday, February 19, 2010

Cepat La Kol 6......


Paksa diri mai keje...gambar tiada kaitan..sekadar tempek nak tunjuk garisan usia...


Meh sini aku nak membebel sket.....maklumlah...mempunyai masa yang terlalu senggang juga boleh buat aku pening....skang baru pukul 11.....ade banyak jam lagi nak sampai ke pukul 6....mungkin kejap lagi time rehat..aku nak p lena wpun x ngantoks sangat..saja nak bagi buat2 terkejut..bangun-bangun...eh dah kol 2....hahahha..
aku dah mati kutu tak taw nak buat apa......
nak berlakon buat-buat keje pun..sah-sah bibir aku menjuih muncung....
bukak internet pun sampai dah rasa tak lalu....
bertapa kat belog je nie....tue pun pening nak apdate sebab banyak sangat gambar...
uiiihhh...kalau tak..time opes nie penuh manusia...time tu la idea datang mencurah-curah nak menghapdate....

apa lah guna bukak opes 2/3 hari nie bila rasa macam datang opis time hari Ahad je...
naper la tak tutup terus je seminggu...kan sonang...
aku leh meneruskan aktiviti perjimbaan aku di rumah....


ikhlas,
aku yang masih in Chinese New Year mooooooodddd......

3 comments:

SYED NAHAR said...

ceh...awat hang tak YM?

Cik Faridah Huda said...

aku malas nak on...maklumlah memberi kesan terhadap pc aku...hahhaa

SYED NAHAR said...

hahahaa..masalah betui pc kat mapking nih..apa ke kedekut sangat nak upgrade?? hehehe.

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template