Thursday, December 4, 2008

Bersiap-siap ke Walimah Faizatul...


Muke before dimake-up..kusam dan masam je rasenye
mek di dalam dada..berdebar gak nak pakai tudung style macam nie..takut nampak cam makcik2...


aku dengar kate Lynn..akhirnya aku pakai gak....hahahaha
uikk..pas dimakeup oleh Kinie...something weird wif my face huh...
tak tau kat mane!!!


Ape yang cube beliau tonjolkan...aku x paham...

smiling face of Miss Abby....

Iezoo kate..die ngeri dengan diri sendiri....

p/s : lupa plak nak close up muke yudia....awal gile dier siap..x sabar2 nak pegi...

Sesi touch-up wif Miss Kinie....

ibarat menanti pengantin lelaki x kunjung jua.....ha..over lagi..kan org dah igt mu pengantin!

abes ayu la iezo kononnye tuh.....





aksi-aksi before melangkah kuar ke kereta...
iezo kate...cipet dah bising sebab kami lambat...huhuhu


kawe sedio dah nak ke kenduri eija..juz simple!

2 comments:

Unknown said...

satu yg paling aku suka tgk blog huda nih..gambar aku..huah..huah..huahhh

Cik Faridah Huda said...

ermh..ah..ah...dalam camera aku..byk gambaq ang ja...

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template