Monday, December 22, 2008

Di Hujung Minggu...

Memandangkan ari rabu nie aku dah nak berangkat pulang...maka weekend yang lalu agak sebuk sedikit...sebok shopping..hehehehe....igt nak kuar shopping ari sabtu pas abes keje...tp..ntah cammana la mata aku nie..mengantuk tahap maksima on dat day...ngan angin sepoi-sepoi bahasa...petang Sabtu tu sekadar di umah je la...

Jusz spend time on Sunday...bukan pe..cari barang siap2 before balik...nanti menyesal kalo balik x beli...maklumlah...kat sane kan x de ape sangat...lagipun ngan sale gile-gile skang...up to 70 n 80 %...
tujuan utama kuar ari tu tok beli hadiah kahwen kawan2 aku yang bakal berlangsung lam minggu nie...den...tok diri sendiri sket....

Kebetulan...ader Sureheboh kat Bukit Jalil...ingat pas shopping la baru p..suddenly...kak ekin give a call...minta tolong ambek dier kat Sri Petaling...at first..kak ekin nak pegi ngan iezoo n noer..tapi budak berdua tu x jadi p pulak dah....aku dok berkira gak nak p sureheboh dulu ke nak shopping dulu...memandangkan tengahari tu panas terik sangat...aku pun rase nak pegi tempat berbumbung dulu...cam biase...sesak n stuck di Sunway Pyramid...nak cari parking pun ambek masa yang lama..huh!!diaorg nie x reti dok umah ke di hujung minggu..hehheeh


aksi standard aku before kuar dari rumah....





dah macam group Panca Sitara kiter nie Che Nah oii....




isi perut dulu...pagi tuh kami juz breakpas nasi goreng yang telah dimasak oleh Che Nah


Layan jap..tengok orang main ice-skating.....

Tak la teruja sangat nak p Sureheboh nie..tapi dah kebetulan kuar..merayap je skali...tujuan utama aku tok beli jajan je...hehehe...nak bawak balik tok Nana....dier kan excited sket ngan benda2 yang aku bawa balik walaupun ia sekadar jajan je..ahak..ahak..aku dah x larat nak belikan dier t-shirt n baju...yang aku beli dulu-dulu pun..dier asik buat koleksi je dalam almari...bukannye nak pakai..asik pakai baju paberet dier je...tue la masalah adik aku tuh..paling aku ngan mak aku menyampah..tudung ubat nyamuk yang dier suke pakai...dekat 3 tahun gak la tudung tuh dier dok pakai...dier beli time antar aku pi praktikal tahun 2006...kalo nak ikut kuar ngan aku...aku soh dier tukar pakai tudung lain...memang die pakai secara pakse rela la...ahak..ahak...dier tu kadang-kadang lawak gak...cume bila dekat..slalu cari pasal ngan aku..hehehe..biasela..kamikan berdua je...

Nasib kitaorang memang kurang baik...sebab ujan turun time sampai kat Stadium Bukit Jalil..semakin lama..semakin lebat...seb baikla sempat gak p beli beberapa benda tuh...
so...tiade sebarang aksi di Sureheboh...yang ade hanye dalam kete...keh..keh..keh...






Teddy Bear tu...untuk cucu mak...afrina..x taw nak beli ape kat budak montel tu...
ari tu aku beli baju...x muat..memandangkan die montel ngan cepat sekali...
bleh plak Mei Lynn kate...
"Mek..ang nak bagi binatang nie tok hadiah kawen ke????"
erk....hehehehehe
time kasih la Mei Lynn sebab selalu jadi tukang balut hadiah-hadiah aku..
kang ang kawen..sape nak tolong balutkan hadiah aku tok ang...
ang balut sendiri je lah ye...p~

0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template