Wednesday, December 10, 2008

HoMe...Can't Wait To BaLek KamPung AgaiN..

Counting days goin back to my hometown...
really miss my mum n abah....
feel a long time not quarrel with my little sis "Nana"..
also miss my bucuk-bucuk..afrina cayunk yang debab tuh!!
dah lame x dukung dier....n x bawa dier
gi jalan-jalan dengan Mak Ude..

Hope...Mak Ude dapat balik on 24th Decemb
er 2008..1 day before Krismas...
and nak cuti sampai ari isnin 29th December 2008....
x la lame mane..tapi bagi yang dah bekerjaya...rase bersyukur gak tuh....
itu yang dirancang...cam besa..sebulan sebelom balik..aku, y
ud n nisa dah sebok merancang...
Cuti kali nie...walaupun niat di hati nak pie merehatkan diri..kansel la nampaknye memandangkan undangan perkahwinan yang
bersusun....
next time...kite
pi!
Dat's y aku ngan yudia suke main redah je kalo nak p mane2...
kalo plan sure x jadi.....ader rezeki..sampai la kami ke destinasi ya
ng diingini...
dalam perancangan..kami nak pi pulau..x tau la pulau mane...may be Tioman/Perhentian kot..
tapi aku teringin gak nak p merayap kat Bukit Tinggi..De Colmar...
kalo bonus mengizinkan..apa tunggu lagi..k
eh..keh..keh..


Kenduri 4 sahabat dan 1 majlis pertunangan menanti end of dis year....
tapi rasenye aku dapat penuhi dua je....diam x diam....
sheedah do contact me...sekaligus mengundang aku ke kenduri perkahwinan beliau!!!
aduh..tup..tup..dah nak kawen mak cik neh...baru ari tu aku cuba menjejaki dier...
aku ngah merancang ngan apem...insyaAllah kalo x de ape hal..sampai la kami ke sana...
kenduri Sheedah akan berlangsung on 25th December 2008 at Pearl Island Golf and Country Resort, Bayan Lepas..

aku baru merancang ngan apem...dua-dua baru tahu...disebabkan sheedah contact aku sendiri..rase x sampai hati pulak kalo x pegi....lagi pun aku memang dah lame nak jumpe Sheedah..lame x jumpe lepas skolah n matrik...dulu slalu dok lepak skali..makan maggi goreng masin setapau...main mercun baling-baling tuh kat umah aku..time mule2 masuk U...masih contact..tup..tup..terputus hubungan sebentar...sampaila mak cik nieh muncul lam rancangan Pesona Nona TV3 2007..
sapela jejaka bertuah yang berjaya curi hati si Sheedah nie...
tu yang buatkan aku ngan apem x sabar nak ten
gok...!!!



and on de same day.....dapat jugak jemputan kenduri dari Umai...
Nur Rumaizah...member aku time matrik..Tot yang tolong sampaikan...

kenduri Umai kat Bote......ala..dah jauh benar dari rumah aku...

bukan x nak pegi..niat di hati..memang nak pe
nuhi semua undangan....
tapi faktor Geografi macam menghalang....
cup..cup...aku macam ade missing something....ah..nanti contact TOT semule...
x ingat ar kenduri Umai time Krismas ke ari lain..tp minggu itu la.... coz...Miss Izzatul Shiha a.k.a Bedah...also my matrix buddy...bertunang on that day... betul ke Tot..aku macam ader percanggahan informasi dalam otak aku nie... Shiha ke yang bertunang 25 December or Umai yang kawen 25 December... ke Umai kawen 27 Disember...ntah..aku sendiri pening..hehehhe..
tot..jawab tot...sila betulkan kalo aku sala
h...

Bedah....lame kiter x merapu sebab x bertemu....isk...isk

the 3rd one...jemputan kenduri dari kak Eida(Siti Rohida Saat)..
my senior(tua setahun) at SERATAS..
juga on 25 December 2008..Kak Eida dah nikah on 4 October yang lalu..
ni baru nak kenduri....umah kak Eida dekat ngan umah Ipah@Sir kat Kodiang,Kedah..
macam nak wakil ke SIR je soh sampaikan salam aku...
act..time memula masuk hostel..aku,sir rapat ngan kak eida...
sehingga menimbulkan rase sengal di hati senior2 yang lain dalam dorm yang same
dorm F2-2..hehhehe..ape la salah kami!!!
sebenarnye aku taw..aku..sir..n kak eida..suke gelak ku
at!!!
Kak Eida bertemu jodoh ngan Senior SERATAS jugak...
Hasriyadi Hassan..dier form 5 time aku form 1...uish..



also kenduri Encik Naim yang berbaju belang hitam itu...
on 27 December 2007..ari sabtu...
memandangkan Selama, Perak x jauh dr kampung aku...
bleh la turun kenduri naim...setakat nie...aku ngan Emon baru dok rancang..
nanti dekat-dekat kenduri..pasti ramai yang turut serta..InsyaAllah!!







2 comments:

Unknown said...

bila la gmabar hari bahagia i nk tersiar dlm blog huda nih..ish..ish..

Cik Faridah Huda said...

i pun tertunggu-tunggu gak gambar hari bahagia u...bukan kate kawen..time org dtg merisik u pun nnt i masukkan...kekekekke

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template