Wednesday, December 31, 2008

Nasi Minyak Oh Nasi Minyak.....

Beras kunyit ditabur penuh adat...
Air mawar direnjis penambah seri...

Bila hati sudah terikat...

tangan berjabat..akad termetri....


Kompang dipalu..pengantin baru...
duduk bersanding..tersipu malu....
sudah tiba saat yang ditunggu.........
Moga kekal ke anak cucu......


Sama cantek..sama padan...



Sesi memotong kek pengantin..dan aksi suap menyuap..heheheh..sheedah malu-malu gitu

Lama kami tunggu nak dapat ambil gambar ngan pasangan pengantin....
sampaila MC sebut...
"dipersilakan rakan-rakan Cik Norasheedah dari SERATAS .....bla..bla..bla...
para hadirin sekalian..mereka ini adalah rakan sekolah dan merupakan bekas pelajar
Sek Men Sains Raja Tun Azlan Shah...di mana Cik Norasheedah juga mendapat pendidikan bla..bla..."
hambek kau..tadi dok susah hati sangat..takut MC x jemput...hahahha
cik Anand paling risau..takut x dijemput ambil gambar...
time salam n melaga-lagakan pipi ngan Sheedah...
mak cik tu sempat sebut...
"Woi Mek...ang nie Datin Dairies sungguh la...."
"dah tu..nak buat lagu mana...dah termaktub"..
aku tau sheedah nak gelak besar macam dulu2..
tp die kena control ayu la plak..sian..
kekekekeke......




Pengantin ngan kaum kerabat pengantin perempuan....
x sempat nak ambik gambar family Mohd Kassim (Keluarga mentua Sheedah)..coz batery camera aku sangat-sangat kong...

Mek ngan apem.....kena ambek gambaq nie...
tanda kenang-kenangan sebelum apem posting ke Sarawak....
adoi...hilang sudah teman mek yang suke gelak kuat...dan bersenda resau....
lambat pulak la kot nak leh lepak sekali lagi...
arap dapat mendidik anak bangsa ngan sungguh berdedikasi...
Cikgu Apem..ingat...Guru menuntut pengorbanan besar...!!!


Mek..Anand..Che la...
Che La pun cikgu gak...ngajar kat Taiping....
Anand...hurrmmmhh...ngah sambung master kat HUKM...
rajen sungguh cik norehan kita nie study..
Mek???biase-biase je la...masih menjadi budak suruhan di MapKing Malaysia..



Sebuk melihat gambar yang telah diambil barangkali....



Mek dan kawan-kawan yang hadir bersama mengecohkan keadaan.....
Samsinar..Parin...Nour..Oolard...Anand...Che la..Emon..Apem..


Pose ayu dari Samsinar....




Jeles ar aku..x dapat ambek gambor lepas majlis..terpaksa balik awal...







Berakhir sudah majlis Sheedah..Alhamdulillah...
majlisnye simple..tapi exclusive...
tetamu pun x ramai..hanya jemputan-jemputan khas...
sesuai la ngan tema yang buat kat Resort.....
at first...kitaorang sesat gak..siap salah masuk lagi...
maklumlah..kedudukan atas bukit..sunyi sepi lak tu..
x banyak kete lalu lalang...so..agak konpius time memula tu....
tapi sampai gak kitaorang kat sane!!

And kat bawah nie...gambar time majlis Naim Abdul Rahman...
asalnye..aku memang nak pi..
las minit terpaksa kansel sebab ade hal berbangkit......
minta maaf sangat-sangat la kat encik Naim...
gambar-gambar nie aku dapatkan dari Nour...
Nour kate..die pun x ambil banyak gambar...
turut kelihatan..Eija N Pak Ohm....
Tahniah tok Kak Cik Liza coz dah "berisi"..cepatnye!!!
dijangka tahun depan ramai anak-anak sedare SERATASIAN 9701 akan lahir...




4 comments:

::DNaZ:: said...

Mcm penah kulihat jer suami sheedah ni..tp di mana yer???

Cik Faridah Huda said...

ye ke...urmhh..kawan lama ang kot..hehehe..yg pasti..aku memang x kenal..

syma_mr said...

cunnya kak sheedah..
akak ble lg?=)

Cik Faridah Huda said...

Nanti sampai mase...akak layangkan kad...bila???x taw la lagi...

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template