Monday, December 15, 2008

Kaki Wayang....menggeletek di pawagam!

huah..huah..huah....
saket perot aku tengok citer Los DAN Faun nie...
Bro Afdlin..ur movie memang x mengecewakan....
penuh ngan skrip sengal dan aksi-aksi yang x masuk akal...
congrate to U...penoh gelak tawa biarpun kepala ade sikit penin!!!

favourite dialog aku....
"bla..bla..bla...sejauh mane? itu yang kite x tahu"
alah..ayat yang Khir Rahman dok ulang tuh....ngan muke selenga dier..klakor abes!!

also aksi gedik-gedik gurl prom Ida Nerina as Serena Mysterina!!!..kah..kah..kah



Las weekend...tengok Antoo Fighter...urmh....
ok jugak..but a little bit boring time diaorang lawan tu...
tapi mampu gak menggaru urat perut aku...
cume...dialog Blond Palare tu sket sangat la.....
aku nak dengar die cakap lagi....nie..bisu je banyak....
pa pe pun..aku lagi suke tengok citer Awan Dania arahan Azizi Chunk nieh jika dibandingkan ngan Antoo Fighter.....


2 comments:

yudia said...

kedua2 cerita ini huda menontonnya bersama si cantik manis yud..aper yg boleh disimpulkan dari kedua2 cerita ini..panggung wayangnya sgt gelap..sekian terima kasih

Cik Faridah Huda said...

apa punya kesimpulan da!!!!!!!

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template