Tuesday, September 9, 2008

9 SePTeMBeR 2008.....090908


Today is my birthday....
tapi besday kali nie...
entah kenapa rase x bermaya...
x rase nak sambut...
n x rase hepi sangat...
why? entahla....
macam kekurangan sesuatu...
ermh ya..memang kekurangan....
Tapi hidup nie mesti diteruskan...
Walaupun setiap kata menghantui diri aku setiap hari..
hakikatnya...dunia kami sudah berbeza...
aku juga bakal ke sana tapi belum pasti bila...
sampai masa...aku juga akan melangkah pergi...

Dugaan datang silih berganti...
dan kini aku mendapat jawapan dari mimpi yang penah aku alami
Insan biasa seperti kita..
x mampu menghalang perjalanan setiap insan...
segalanya telah tertulis di Loh Mahfuz....
dan ini lah perjalanan hidup aku...
sebuah travelog perjalanan terhenti di situ...
di saat kebahagian mengelilingi...
di saat rasa itu sangat mendalam...
adakah aku beruntung?
mungkin ya mungkin tidak...
ya kerana aku yang terakhir untuknya....
tidak..kerana aku kehilangan...

Dia yang pertama mengucapkan....
Lembut ucapan itu....namun sangat menyentuh hati...
dan aku juga tidak menyangka itu yang terakhir....

Setiap kata..setiap tawa...setiap usikan...setiap impian dan angan2 terpaksa dinoktahkan di situ..
tapi..ia tetap bersemadi di lubuk hati.....

Katanya...
I Will Love U Till De End Of My Life.....
dan dia dah buktikan!!!


0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template