Monday, September 22, 2008

Kemeriahan Bazar Ramadhan

Suatu petang yang sunyi....

Lokasi : Bilik Mek
Time : 4.30 pm.........
Date : 20 Sept 2008..........

" Mek..aku tau ang penat...tapi aku nak ajak ang jugak p bazar jugak..."
suara itu terus menganggu tidor aku yang ngah kepenatan...
mule2 nak buat bodo je...
tp semakin dibiarkan...
suare itu makin mengganas.....
pemilik siapakah suara itu ?????
bukan setakat bingit telinga....
dalam keadaan separa sedar....
kadangkala....bantal pun bleh hilang dari kepala....
sure la dia yang menang n berjaya memperdayakan aku.......
terpaksa la aku bangun n bersiap gi bazar....

selalunye...budak2 umah aku nie...nak p bazar dekat USJ 4 je...
macam ari tu..pegi kat Seksyen 17....last-last..patah balik ke USJ 4 jugak..
kali nie kalo x beli..siap diaorg...

Destinasi bazar kali nie kat Stadium Shah Alam.....
dengaq kata..besaq..ader 4 lorong...gerai mungkin dekat 300 kot.....
ntah-ntah lebih....juz bring my camera wif me..
so..bleh la snap ape2 yg patut...
hehehehhehe....aku bajet sempat je...ye ar..kitaorg kuar be4 530 pm...
Shah Alam bukannye jauh dr USJ....




Ermhhh.....ramai manusia....



Yudmila kate....time bulan puase kena tutup aurat....solekan jgn terlalu tebal....



Aku dapat detect gerai yang x der org...



Che Neh ngah beratoq beli Nasi Kerabu....penuh seh gerai ni....


Penyeri barangkali.........


Bukan setakat juadah..SpongeBob ngan Ultraman pun ade dijual.........



Kitaorang masih dok buat pusingan tanpa membeli ape2 lagi....too much stalls!!!


Nie pic aku snap time kol 7pm....masih berasak.....



hehehhehehe....
kesudahannya..kitaorg pun berbuka lam kete je...
x sempat beb !
5 org berkongsi satu air...fuh...nie la sepakat membawa berkat...
gambar makanan yang dibeli x sempat snap....
maklumlah...jejak je kaki kat umah...
masing2 mengadap mknn tanpa berpaling......

Juadah pilihan kali ini :

Nasi Kerabu
Nasi Ayam Istimewa
Bihun Sup Utara
Ayam Percik
Kopok Lekor
Puding Caramel
Kepak Ayam Madu
Roti Goreng Pakistan
Air Tembikai Susu
Jus Mangga fresh...........




p/s: petang nie aku nak beli ape la pulak..........











1 comments:

Anonymous said...

...mm..bukan bulan pose je kena tutup aurat..setiap masa setiap waktu kena tutup aurat sebab tu suruhan tuhan..

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template