Friday, September 19, 2008

Raye Planning...(spesel tok Bdk SeRATas UtaRa Region)



Adalah dimaklumkan di sini...

Mek dan beberapa rerakan lain...esp yang dok di utara...
akan tawaf rumah ke rumah sempena Syawal yang bakal menjelang tiba nie...
cam biase pegi beraye..igt nak tawaf sampai Taiping...
dah ade list yang akan turut serta...
antaranya....Gang Perlis..budak2 taiping+selama.....budak2 paret buntaq + bagan serai.....bdk2 penang....budak2 kedah?blom ade lg aku rase.....
sape nak join lagi dipersilakan...
jgn malu2..nie la peluang kita tok berjumpa lagi
insyaAllah...ia akan berlangsung pada raya ke-3, 3/10/08


And then jgn lupa...kenduri Pak Ohm n Kak Chik Liza on 4/10/08...
pas kenduri...aku jemput semua budak2 SERATAS yang hadir ke rumah aku di Sungai Bakap,Penang...
dah x jauh dr umah Pengantin Pompuan.....
aku buat jamuan makan2 spesel tok korang sambil beraye......
bila lagi korang nak jejak kaki kat umah aku kan...
nak tunggu kenduri aku..erm..entah bila la..hehehe

so....kete aku masih ader kosong 3 tmpt duduk...
aku may be ngan norehan je stakt nie...
sape nak tmpg aku...
let me know....
tok budak pompuan yang terasa memerlukan penginapan
tok dtg mkn knduri...let me know jugak....
umah aku ade..jgn risau....
budak laki???
kiter ramai kengkawan...
korg boleh tumpang jugak aku rase......

0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template