Wednesday, September 24, 2008

Tagged FrOm AcHik....

Aduh...dulu aku selalu buat bodo je bila SaNaH soh jawab tag...
tapi skang tag umpama virus di blog....hahahaha..
demi tidak mengecewakan pen"tag" seterusnya..aku jawab la jugak AcHik oiii....



1) 1st time naik kapal terbang:
-aku lom penah naik da......tunggu ar sape2 bagi tiket pree....

2) 1st time beranak
- orang beranakkan aku ke or aku yang beranakkan orang..soalan x jelas!!!!!hehehe

3) 1st time gi overseas
- same jawapan ngan Achik....setakat nie...Langkawi paling over de sea...Penang Island x kire!!

4) 1st time duduk jauh daripada family
- tanggal 13 Januari 1997 sampai skang....asik jauh je....org pun kdg2 x tau mak aku ade 2 anak pompuan rupenye...maklumla..aku kalo balik umah pun kejap2 je...selalu memerap je lam umah..aku x kenal org taman aku...heheheh

5) 1st time kerja...
- kerja??? aku spoiled bread dr kecik..keh..keh..time kecik pun umah aku ade maid...jadi keje aku...main je.....sepah-sepah ader org kemaskan..ahak..ahak.....

6) 1st time rasa diri gemuk...
- soklan ini umpama membunuh aku...aku rase aku kurus time darjah 6 ngan Form 1 je...tu pun sebab aku active 5 ngan Badminton....jadi korang paham2 je la...........p~

7) 1st time bercinta?
- bila x tau..ntah...aku slalunye HePi Go LuCky kalo berkawan ngan yang berlainan jantina nie...

8) 1st time rasa diri cantik??
- bab perasan neh..memang aku suka.....hahahaha...time aku attend 1 event...semua org x kenal aku......hatta lecturer aku pon..maklumla..masuk kelas..muke selenga jer..berbeda benar ngan penampilan aku time tuh........keh..keh..keh..

9) 1st time masuk cinema
- kat Parit Buntaq...Mak Long bawa aku, Kak Long, Abg Ngah n etc gi tengok Ninja Turtle The Movie...dulu aku gile Ninja Turtle...beg skolah...pencil box...sharpener...buku..sume nak Ninja Turtle...

10) 1st time admitted in hospital
- macam x penah je...........seingat aku la....

11) I nak tag :
- sape rajin...jawab la tag nie..pas tu..korang tag la saper yang korang rase nak tag....

2 comments:

JustAgurlzNotAprincess said...

mek..nk tiket free ko mintak r kat mr mok..die ada byk kt umah tuh..hihihihihi

Cik Faridah Huda said...

ntah biler tahun ler dia nak bagi...
pemurah sangat la bos ko tu...p~

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template