Thursday, September 18, 2008

Went 2 PERLIS!!!!

Cammane la aku leh tergerak hati nak ikut rombongan mak aku neh...
may be sebab mak beria-ia ajak..sbb tu la kot aku p jugak...
aku baru balik dr KL...dalam kol 4 lebih br smpi umah...
before Suboh..dah kena bersiap2 tok ke sana...
usai solat subuh je..terus pegi...
ramai ar yg turut serta...
ermm...org Taman n org kampung..
kebanyakannye..org tua..huhu..golongan mak-cik2
anak-anak dara pun ade gak.....tp x ramai..
n aku pon x kenal.......

Aku tau..tujuan sebenar rmbgn nie..just tok pegi Padang Besar je...
tp alang2 dah p..singgah la kat beberapa tempat...
time kat Padang Besar tuh...aku mmg dah x sanggup nak amek gmbr..
sesak giler..ramai org...bau peluh....arghh...aku x suka...penin!!
dah la matahari terik...kaki rase pijar n lenguh thp gaban...
aku ikut mak aku p beli brg scr cepat n tangkas...
speed dah aku rase..tp...tetap lama..hahah

Last skali be4 balik..kitaorg singgah kat satu tasek n pusat rekreasi..
berhenti agak lama....
boleh makan2 di tepi tasek....
x kisah la tuh....
tp yg aku musykil sket neh....
bleh bilang ngan jari yg p buat solat jamak....
isk...masalahnye..takkan ramai benar yg period...
dan aku nk tekankan..yg p adalah glgn makcik2 n juga tok2 org...
jadi...aku rase diaorg neh..dah masuk lam fasa Menopouse..
yg paling saket hati..leh lak sound aku n gang mak aku yg agak terlewat sket
naik bas lepas mkn....
cam nak jerit je...
"mak cik2 sume..kitaorg gi smyg dulu td..."
tp malas la aku nk sound...
lgpun efek kat reputasi mak aku nnti...hohohoho...
maklumlah...dok incharge aktiviti taman...
kang org x mau join..susah jugak ye....

ermh....mak aku kate mmg cam tuh...
time p rmbgn yg dulu2 pun cam tu jugak...
nasib le..masing2 punye hal....
tp yg aku x leh trime bile org tanye...slamber je jwb..
"cuti ari ni"
masalahnye...aku anggap diaorg neh dah expired...
nak menipu pun agak-agak ar....
nek menyampah plak aku tgk muke diaorg....




Gua Kelam....erm...aku x masuk pun..malas nak jalan..hehhehe

Eksyen jer mak aku tuh......


Mak Njang pun same jugak..hehehe..ala-ala YB melawat kawasan



0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template