Friday, September 19, 2008

Sheedah Oh Sheedah....


Sheedah oii....
dalam banyak-banyak Budak-budak Seratas...
ang la paling payah nak dihubungi skang nie...
sudah aku cuba segalanya..tapi x berjaya lgsung...
ym ang pun aku conpius..may be org len kot yg online kan....


Mastura pun kurang berjaya jejaki ang...
apatah lagi aku yang seingat2 aku masih berkontek time study kat U je..
pas tuh..ang mula menyepikan diri...
tup..tup..tup..muncul lam
Pengacara Jemputan Nona.......
pergh..hs aku dihujani mesej time tuh...
meminta kesahihan...
adoi..masalahnye..aku sndr pun x pnh dpt peluang bercakap
ngan ang dah mak cik oii....

May be ang dah buzy skang...
dah keje ngan TV3...
kalo ang terbace N3 aku nie....
kontek-kontek la balik......




0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template