Monday, May 11, 2009

Dia dalam genggaman!!!

Dis month durian runtuh...
so apalagi.....pasti la nak grab ape yang menjadi idaman hati....
aku nie bukan seorang yang sangat mementingkan teknologi...
mahupun amat fanatik dengan sebarang jenis gadget....
tapi disebabkan keperluan...dan ingin menggantikan tepon ku yang sudah hilang dekat setahun tuh..
TERPAKSA la aku membeli jugak....

Memang x de pikir ape jenis model...
nak p tengok kat kedai..den terus ambek yang mane berkenan je...
aku malas nak search2...nak cari info bagai before bt pembelian....
aku bukan jenis yang begitu.....hahahhahaha
janji x over budget.....itu yang pasti!!!

aku tangkap Sony Ericsson W910i.....sodapppp!!!!!!
nampaknye masih setia ngan Sony Ericsson....p~



Lagi ape yang mek beli kawan2....??????
Sila tanya my hosmates...hanya mereka yang mengerti....
macam-macam ade....bab ngabehkan duit...memang cepat jerk aku neh!!!
amat tidak jimat cermat.....

2 comments:

nora azua said...

congrats on your new handphone... hehe =)

Cik Faridah Huda said...

finally i got it dear.....
suke la aku...lama dah nak merasa hp canggeh sket!!!

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template