Monday, May 18, 2009

NaFsU MenGuaSai Biler GurLs OuTinG...

'Ter'singgah di OU adalah tindakan luar kawalan.....
Hajat di hati adelah untuk ke Pavillion....
tetapi setelah pulang dari satu destinasi....
entah bagaimana....tangan ini terus memutarkan stereng ke OU...
bagaikan dihypnotize.....OU memanggil-manggil.....

"Mek...mari sini Mek...
abeskan duetmu di sini Mek.....
banyak sale....mari Mek...mari...heret kawan mu itu bersama..."

begitulah pekikan 1 Utama barangkali...hahhahaa....
dah dua kali lalu...takkan x singgah...sure singgah punya....!!!!
ari tu kate x de duet.....memang la x de.....tapi biler sale....
otak aku terus program suruh beli......!!!!
Musim JCard skang...Jusco OU punya Jcard 21 May 2009......
tapi start sale dari 17 April lagik......
ari tu...budak-budak opis aku pegi taburkan duet kat Jusco IOI Mall...
tak join sebab utama...rase cam x de duet....n ramai orang sbb Jcard Day...
las year pegi sampai pening....p~..sesak...macam-macam bau ader...
sebab ke dua.....orang mau hantar washin machine on dat nite...aset tuh....hehehehe







Time ngah dok perasan macam buat photography session neh...
x sedar lagak kami diperhatikan oleh promoter smile charity....
alah...slalunye orang bukan peduli pown.....
terus soh both of us gie ambek gambar lebih proper ala-ala model gediks...
sambil membuat senyuman paling manis sebagai charity....
masa elahnye.....kena huluq gak duet sket...
dua2 purse kering dah wei.....
trime kaseh je la....


Relaxs.....nie baru 1st round aku......
masih nampak sket....tapi lepas bayar nie....
3/4 kali dok pi jumpa cashier yang sama....
try sana..try sini.......hahahha...yang penting..
leh kaut seberapa banyak yang mampu...
and x de yg ckp.....
"Cepatlah sket"....
itulah kelebihan gurls outing...

Tu dia...kyusyuk kira....takot terover budget...
tapi tangan x berenti dok kaut sana sini.....
jalan sket berenti...jalan sket berenti....
sambel menjerit......
"Emmhh...boleh giler neh...semua rasa nak ambek!!!"

Ngah sedap dok shopping.....Mek Lynn msg kate lututnye dah longgaq...
tak larat tunggu kami depan umah lagi.....
slalunye mak cik neh bawak kunci...tp ari nie..beliau tertinggal pulak....
seraya berkata..padan muke kepada diri sendiri......
terpaksala beliau membawa diri ke Seri Kembangan....

Majlis shopping aku ngan Che Nah diganggu lagi...
Dok tak dok.....Wan pulak col......
memberitahu beliau akan tiba di umah sebentar lagi.....

"Weh Mami...grill kunci dak...aku x dak kunci grill neh?"

"Lorr ye ke....aku kunci grill...
hang p merayap dulu....kami ngah shopping!!!! tapi sat lagi nak balik dah..
dalam koi 10 sampai la kot......"

"Teruskan bershopping...hahhaha..aku masih di KL la...belom balik lagik!"

"Suspen je...kalo x...kena tunggu luaq jugak...Wokeh...Chow!"

Agak kalut jugak kami bersopping....
paduhal dah lama jugak sampai di OU tuh...
tapi bila org pakat msg soh balik umah...
mula la kelam kabut.......
Che Nah pulak mengadu yang adik beliau sudah tiba di bawah
rumah demi mengambil barang penting....
time nie la jugak adeq Che Nah nak mai...aduh!!!!!
padahal kakak dier...kalo bleh...nak sambung shopping x taw round ke berapa...

Kami x sempat makan...sedih ooo!!!!!
selalu kalau hang out...sure dalam pale otak nak makan di tempat yang menarik..
tapi kali nie...balik beli nasi goreng kampung jer...
tue pun tapau..makan kat umah..cesss!!!




Tayang kasut je la.....
Sale kat Vincci pun on that day up to 50%...
Vincci kan slalunye kedekut....setakat 20% je....
yang lain x yah tunjuk la...
rase macam baru balik dari wholesale jerk.....uhuk p~


4 comments:

SYED NAHAR said...

woh..ganas kau soping yeh! ini susah menjejaskan imej aku yg lama tak soping di malaysia nih. huh!! tapi asal aku balik malaysia jarang kena time sale. sian aku!!

HasanahNordin said...

asal gambar posing berdua lagi banyak dr gambar membeli dan blah..??

GILA glamer!!


hahaha..jangan mara..

Cik Faridah Huda said...

dah...aku stop dah takat las week...
x mau shopping dah.....heheheheheh...beriban dah aku tabur duet sane sini....so...aku dah stop..ande jgn risau....

Cik Faridah Huda said...

has....aku x leh buat aksi lebih2 kat Vincci outlet...maklumlah...beliau bukan seperti di COCHI.......hahhahaha.....

Berdua Lebih Baik!!!!

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template