Thursday, May 28, 2009

Hoyee...Hoyee...Beliau Mimipi Apa???

Beberapa minggu dan purnama yang lalu....
Aku telah bersungguh dan semangat menjawab dan memberi buah pikiran yang bernas untuk menjawab kuiz teka teki teka tekuk di N3 'Harap Badan Je Kecik' di page In Dnazz Shoes.....
bukan aku saje....ramai lagi teman-teman seblog yang turut sama menyertai bagi merungkaikan persoalan 'apakah ia?'......hamper terlupa sebenarnye.....namun pemilik belog bijak memancing ingatan kembali....
ingatkan dah hancur lebur tanpa jawapan......


Dan hasilnye...sile bace petikan dibawah yang telah dicopy paste dari belog pemilik.....
Hoyee...hoyeee.....hoyeeee.......Mek dipilih sebagai salah sorang pemenang........
walaupun bukan pemenang utama...tapi tetap dapat hadiah......ape mimipi beliau??? murah hatinye Cik Dnazz kiter.....

Pihak penaja jugak bermurah hati untuk menghadiahkan kupon topup bernilai RM10 kepada seorang lagi peserta.Ini berdasarkan kesungguhan peserta tersebut menjawab soalan beserta cadangan bernas yang beliau berikan. Tanpa melengahkan masa, pihak penaja ingin menganugerahkan hadiah tersebut kepada
Cik Faridah Huda!!!!!*gendang bergema* Oyeeei!!Cik faridah huda pon sila hubungi pihak penaja yer untuk meredeem hadiah anda.

Majlis penyampaian hadiah menerusi YM.....
Sekejap je la...aku rase Cik Dnazz kalut nak masuk Kuliah agaknyer...





Bahagianye hidup kalau korunk selalu buat kuizzzz...
den aku jawab......seterusnye...aku dipilih lagi sebagai pemenang walaupun sekadar pemenang tempelan......disertai dengan cenderamata..hik.hik....
Weh Achiks.....aku masih x dapat terima hakikat kena jawapannye adelah Honey Bee...
dan kenapakah Honey Bee menyerang mu di waktu malam.....?????????
Bukan Miss Nyamuk je ke yg mencari makan di waktu malam...itulah misterinye umah achik..

2 comments:

[DnaZz] said...

kui3x..umah aku tu mmg misteri, lepas satu, satu..mula2 anai2, pastu honey bee plak..pasni xtaw la menatang pe pulak yg menyinggah.adakah aku terlebih manis????hehehe

Cik Faridah Huda said...

hik..hik..hikk.....
lepas nie bleh buat projek menternak lebah untuk dapatkan madu.....

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template