Monday, May 18, 2009

Singgah Sebentar Di Qaseh Cafe...

Balik dari antar Wes p umah kazen die las thursday....
aku ngah Che Nah buntu nak makan di mana...
takkan di Seksyen 17 lg...
balik-balik port yang same.....
kerang bakaq...sambal belacan yang power mmg x dpt dilupakan la kat Seksyen 17...
tapi dis time..rase nak try di tempat yang lain.....


Teringat kat Qaseh Cafe.....
Belakang Tesco Extra Shah Alam...and area Studio Les Copaque Upin & Ipin....
juz bawak Che Nah p makan kat ctue.....
layan jugak tempat dier.....ader outdoor and indoor......
ape yang bes...aku suka tgk dekorasi cafe neh....
ala-ala trademark orang bercinta...nama pun Qaseh Cafe...

Appetizer..and our starter......
hantu Banana Split aku neh.......
pantang nampak ader Banana Split dalam menu dessert...
sure aku mau order!!



Pulut panggang dier sedap.....
tapi otak-otak kurang sket.....
x guna otak-otak Kempas la tuh.....
den aku order ayer...Asam Boi Limau Kasturi...
aku minum sambel tertutup mate.....masam tp lazat.....


Love on your desk.....

Camera phone aku x berjaya mengsnap pic angle terbaik....heheheh...
suasana pulak diterangi pancaran flash....
sebenarnye...keadaan dier romantic......
Love berlampu di sudut dinding.....membuatkan aku teringat
kat Ramlah Ram time perform lagu "Kau Kunci Cintaku"..hahahaha

Nie je aku order.....
lapaq nasik setelah di tengahhari membedal pizza....
Nasi Goreng Daging Merah...not bad taste die.....
lame x makan nasik neh...
dolu menjadi pujaan time di kampus....
sebenarnye tergoda ngan Chicken Chop...tapi x jadi nak order yang itue...!!


0 comments:

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template