Sunday, May 10, 2009

Bila Sampai Waktunya....



Tengah aku bersantai tengok Final OIAM.....

abah huluq surat khabar yang memuatkan berita kematian arwah Pak Long Eii....

hurmmm...memang aku x sempat jumpa...and dah lama pun x pegi umah Pak Long and Mak Long semenjak aku bekerja.......

Nie kat bawah...aku juz letak keratan akhbar tersebut....

Nampaknye...abah aku menyimpan baik paper nieh...maklumlah...abang sulung beliau....!!

Terus soh aku pegi melawat mak long yang agak uzur x kira la hari ape pun be4 aku balik ke KL smula!!

Yess boss....saya menurut perintah!!!!!!













2 comments:

misscrab said...

Al-Fatihah...moga roh nyer ditempatkan dikalangan org2 yg beriman.Amin...

Cik Faridah Huda said...

InsyaAllah...di harapkan begitulah.....

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template