Tuesday, June 2, 2009

Ole-Ole lagik......

Ole-ole standard dari Sarawak.....
time kaseh kat Cikgu Apem.....
hik..hik..hik...

"Wei Mek...kali nie aku x dan la.....
nanti aku p Kuching....
aku borong rantai manik ngan phua khumbu kat ang....
ang kan suka rantai manik..."

yeahhhh....mek tersenyum simpul............
okay Apom..........jumpa lagi di kenduri Nuhu nanti....
sudah menjadi trend tuk Apem menaiki train ke Pulau Pinang
setelah naik "Belon' dari Sarawak..


Ini bukan imej biasan....
tetapi memang dua ekor terubuk masin......

Kek Lapis Sarawak.......


"Mek...kain batek nie....satu bagi kat Bonda ang taw....satu ambek kat ang...
lama x jumpak Pn Shabiha.....hahaha"
(syiok la mak aku....banyak kain dier dapat......)

Samala...aku pun lama x jumpa Hajjah Che Som......

6 comments:

HasanahNordin said...

sedap nye terubuk....

Cik Faridah Huda said...

jemput la makan nasi kat umah aku...
nasi puteh yg panas...dipadankan ngan terubuk masin...goreng bawang ngan cili kering...taruk atas...buat plak sambal belacan..biar bersin smpi resdung....

tapi malam neh...aku nak masak Spaghetti...hik..hik..hik

Anonymous said...

sanggup aku datang mlm nih!!!

Cik Faridah Huda said...

meh arr....hahahha

saje nak bagi air liur iezoo meleleh...

Spaghetti with Potato Salad...

seriyes...ang nak mai pun bleh!!!!

smalam shopping ngan anak Ulleh...
tetiba tekak kami dua2 rase nak makan western dis week....

SYED NAHAR said...

weh apem tak de ole-ole untuk aku ke? aku nak kecam majlis kenuri apem kalau tak de ole-ole utk aku. at least kek lapis tu tinggal kat aku sikit. hahaha..

Cik Faridah Huda said...

bukan x mau tinggai...
takut berkulat tara nak tunggu ketibaan ang.....

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template