Monday, June 1, 2009

Kuceng Yang Sengal.....

Rase cam banyak N3 dok beratoq neh....
tapi aku mulakan N3 of June ngan mengupload gambar seekoq kuceng yang agak sengal....
kejadian, masa dan tarikh berlaku pada petang Jumaat nan lalu di perkarangan blok umah aku...
sumber ilham ini telah dicaptured oleh Che Nah....
thanxs Che Nah sbb telah mengcapture imej buruan....

Beliau adelah seekor kuceng yang mengader dan bajet cumey....
sering buat muke cumey dan muke seposen tatkala orang nak memanjat tangga...
pas tu..mula lah nak ikut sampai ke atas...
aku nie bukan la berjiwa penyayang sangat terhadap haiwan...
kalo mai dekat aku..sure aku halau balik...x der la sampai sepak terajang....p~
cuma anak Ulleh je yang suka buat Siri Bercakap ngan Kuceng....
Penah dihidangkan Nasi Lemak Ayam Berempah kat kuceng inih...
saket hati tol aku tengok dier melantak nasi lemak tuh....
siap makan ngan sambal dan kekacang...kucing nie..x rase pedas ker???????


Den dier suka buat aksi-aksi sengal....
lihat sahaje gambar di bawah.....
suka hati mak bapak dier je landing dalam kuali mak cik yang jual nasi lemak tuh...
ingat nie katel King Size ke......nyenyak betol beliau tidor...
apelah perasaan seekor kuceng erk.....
antara aksi sengal beliau yang lain adalah...
dengan menyangkut leher beliau di jaring..kemudian mengayunkan badan secara riang....
walaupun aku x suke kuceng...tapi beliau telah banyak kali bt aku tergelak.....hahahha



Bangun-bangun....masa tuk bersiap ke prep petang....


Beliau tidor sambel berposing...nyampahnyeee....

Nota Kaki : mula berpikir banyak kali untuk membeli nasi lemak mak cik neh...
sehinggakan anak dier tegur dah lama x beli kak......
ye..sememangnye kakak malas nak beli...sbb wekend je..kakak suka bangun lewat..
layak tok lunch terus jer...!!

3 comments:

HelEnA_iEz0 said...

mmg sengal tul kuceng nih..
rasa nak lastik jer...
pe punyer idea la die dapat nih...

Cik Faridah Huda said...

time ang dok di sini...
die masih baby...
bila membesar tanpa kasih sygmu...
tue yg jadi sengal semacam tuh...
otak dah weng..weng..ske8...

Anonymous said...

haha..comey la kucing ni...tido dl kuali. mesti sedap sambal nasik lemak tu ada perisa bulu kucing.

nahar

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template