Thursday, June 18, 2009

Sapa Nak P..Angkat Tangan!!!!


Nie aku ade upload virtual map bagi yang tak tahu di mana kedudukan Flamming Steamboat Restaurant.....macam biasa...sila klik pada imej untuk tumbesaran dan melihat dengan lebih jelas..tapi...sapa yang join kiter ari Sabtu neh????? sila angkat tangan....anggaran kasar aku...x sampai 10 orang...hehehehe...peluang untuk memiliki shawl terbuka luas kini..hehhehe...sbrg pertanyaan..sila drop msg ye.....butiran lanjut seperti di bawah....

Date/Day : 20 June 2009, dis coming Saturday
Time : 5.00 pm (janji Melayu)
Place : Flamming Steamboat Restaurant, Bandar Sunway
Dresscode : suka hati u all la...(hahahaha)
Reminder : Jangan lupa bawak gift memasing!

4 comments:

SYED NAHAR said...

katakan naik LRT...nak turun mana? then nak naik teksi kena cakap apa kat drebar teksi tu? ada mercu tanda tak?

Cik Faridah Huda said...

ambek komuter kat KL Sentral tuh...turun kat KTM Subang...aku ambek..habes ceghita..x yah dok nak buat dialog ngan drebar teksi tuh..sat gi kena tipu..ang marah aku...
deal? aku rasa tasha pun akan trn di ktm subang jugak..

MiSsZiLa said...

kak wan nk roger apoie,klu dia leh pi,kak wan pi ngn dia.ai apa cita?mmg xtau tmpat tu

Cik Faridah Huda said...

olait...
ai tu merujuk kpd mek ai ke..hehehe
takkan sume x taw..
dekat je ngan sunway pyramid...huhuhu...

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template