Monday, December 27, 2010

500 Blog !


Sekarang dah pukul 12.57 pm..tadi view blog Ben Ashaari, nampak ader kontes 500 pencarian blog...okeh memandang cek balik kampung and hari nie baru bertemu dunia belog semula...memang hari nie la baru tahu semuanyaaaa....tu pun dah tinggal lagi 1 jam 3 minit before closed...tak pa la...kiter cuba nasib yerrr...memang list dah lebih dari 500..tapi kiter nak cuba jugak....harap entri nie siap dalam 15 minit...hehehhe...nak taw lebih lanjut bleh view blog Ben yer...tekan sini

Cepat..Cepat..Cepat...
masa mencemburui daku!!!!


Kisah Empunya Blog!

Oh..kisah empunya blog adelah sangat simple...a woman and getting old..proud with my age and am going 27 this coming new year....originally from Penang..still single and working at private sector..Love to eat..love to laugh..love to read...and love to write about anything...
Love to be with my friends..and love to have a new friends too...
not talkative person indeed but I will if I have something to talk...hehehe
Love to be pretty..heay..all women love to look beautiful!
that's all about me in short...


Tujuan Jadi Blogger!

Ekcelli, di awal-awal menjadi blogger adelah untuk tujuan simpanan dan pembacaan sendiri sahaja....Ada cerita saya tulis..Ada benda saya nak mengarut, saya akan mengadap belog...And kalau saya rajen, saya akan jalan-jalan kat rumah orang lain jugak...tapi dua tahun kebelakangan ini, belog menjadi medan untuk berkongsi sesuatu dengan pembaca yang lain...jadi, saya lebih gila berblog...hehehe...owh rasa sangat best dapat bagi info dekat orang lain walaupun blog saya amatur sahaja..hehehhehehehe....so..blog ini lebih kepada blog jalan-jalan cari makan..tempek resepi tak seberapa saya tu.....cerita saya dengan kawan-kawan saya...dan apa sahaja yang saya lalui..based on my experience!

So tujuan jadi blogger..adelah suka-suka..tak de tujuan spesifik langsung...
memang sekadar ingin menulis sahaja sebenarnya sebab saya memang suka menulis...ganti gaya penulisan di dairi! tapi bagus jugak..dapat tambah kenalan and berkongsi rahsia ngan yang lebih berpengalaman.....I love blogging!

Done!!!


1 comments:

syi..:) said...

dah follow awk..tlg follow blog syi yg bru lahir ni k.hehe..http://syislovejournal.blogspot.com/ mekaseh:)

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template