Wednesday, December 29, 2010

Chak De India !!!

Gara-gara Chak De India semalam, tak jadi nak masuk tidur awal..
Layan Chak De sampai kol 1 pagi...
Kalau tak tertekan, pasti dah lama gua masuk belayar...

Best! 2 thumbs up !
Layan secara bersungguh-sungguh sambel hirup teh o panas...
semalam kan sejuk-sejuk gitu...hujan lebat menyembah bumi..

Biasa la YashRaj Film..pasti terangkat...
tapi yang tak bestnye...macam similar dengan citer MIRACLE
sapa tiru sapa?
sedangkan Iwan Dangdut pun mengaku Tinak Tin Tana tu dia punya lagu..
hahhaha..okeh..bab Iwan Dangdut tuh memang gua nak gelak terbahak-bahak..
tapi memang ramai yang kata tue lagu dia..Tinak Tin Tana modified dari lagu Yang Sedang Sedang Saja..

Nah..tengok trailer sket...syiookkk ooo...
Pemain pilihan gua adelah Balbair Kaur..hahaha..kagum gua ngan beliau!



Chak De Malaysia For Piala AFF Suzuki round 2!

6 comments:

SYED NAHAR said...

aku suka komal...preety sabharwal ok gak... tapi balbair kaur tu mmg lawak..hahahah... tapi beberapa org tu mmg nampak mcm pemain betul kot. hehehe aku tgk cite ni pun sbb berlakon kat delhi.

ASaDa RyutaRo said...

pernah tengok citer ni sekali.. boleh tahan gak best ;)

skrg best tengok 3 idiots. hahaha.. banyak kali dah tengok, tetap x bosan.

Cik Faridah Huda said...

hahahhaha...sebab tu la dia pemain pilihan aku..lawak sungguh si Balbair kaur tu...hat lain-lain pun ok..mmg bg tumpuan kat balbair, komal, preeti and birbiara naik..tapi yang soimui (mengantuk) tu pun setiap kali aku tgk diaer..rase sungguh mengantuk

Cik Faridah Huda said...

Asada..aah...3 Idiots pun harus ditengok..sebab banyak menang award..tp saye belom tgk...:)
kena tengok lah jugak nanti..

DiaUmaiNiNaz said...

Hai cik Farida Huda..salam kenal ye...

Cik Faridah Huda said...

salam kenal juga cik buatDiaumaininaz..(^_^)

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template