Saturday, April 18, 2009

MeK TeRTeKaN...




Niat di hati...
nak letak label la konon...
x sangka perletakan label tuk N3 terkini...
mengundang masalah problem yang buatkan aku hangen...
ade yang boleh view...
ade yang x boleh view my blog.....

Ari nie...terpaksa la merawat...
mengedit ape yang patut...
shoutbox pun sometime problem..
ingatkan problem loading je....
maklumlah...internet pulak malam siput.....
paling rase kecewa.....
bila nampak update blogger.....
click je...berejam tunggu...
tu pun belom tentu bleh bace......
apatah lagi nak bagi kritikan bebas.....!!!

Dah edit....comment pulak yang hilang...
haiyya....
ingin pastikan keadaan kembali normal...
Encik Mohd Blogspot......
kenapa ada gangguan paranormal macam neh...
menghilangkan mood aje....
penuh rase kekecewaan!!!!!

saje je buat ayat konon-konon tertekan...
mau x tertekan....
macam ngah ade pertandingan mengkritik...
sapa kritik paling banyak...
dapat Shawl free.....
aku gila Shawl...perlukah aku merebut hadiah tuh????
kalau x leh view update...cammana nak komen...
x komen..maka x termasuk la lam list perebutan Shawl...
gilosssss....har..har...har...




7 comments:

HasanahNordin said...

aku x menghadapi masalah view blog korangpun...

ataupun kwsn sekitar bandar putri ada mslh akses internet?hehe..

Cik Faridah Huda said...

hahahhaha....
naseb anda baik.....
naseb aku kurang baik...may be dah ok sket ari nie..sbb aku dah bleh view smua blog org.....

tp syed slalu complen x leh baca N3 aku lepas aku letak label..aku sobonar nye...trgn gak nk letak label..hahahhaha

SYED NAHAR said...

tu la tak letak label dari awalan. kan dah jadi problema. kok iya, perebutan shawl itu diharapkan kalian tidak kaget. hanya perlu jujur mengintepretasikan suasa supaya keren bangat! hahaha..eh? gue lagi nggak ngertik sama tulisan ayat gue? apa loe ngertik?

Cik Faridah Huda said...

Jujur syed...
die umpama xtiviti harian yang x dapat dielakkan buat masa skang...p~

SYED NAHAR said...

skang kita dah dewasa. buktinya blog ini menjadi wadah untuk berceloteh lebih kepada jujur, reality, firasat hati walhal gosip sekali pun. blog ni ibarat pengganti diri sebab ia hadir dari tulisan kita sendiri dan konsep keterbukaan nya itu membuatkan kita terasa dekat, membaca sendiri, kadang2 aku membayangi si penulis tika membaca penulisannya. haha...selesa begini. tulisan juga penting bebas, tidak terganggu dek keterpaksaan tapi jika tiada dorongan nanti tak update pula. mek..mana update dari mu???

Cik Faridah Huda said...

ada...banyak neh...
cuma x sempat nak tulis je.....
apatah lagi nak publish....
aku kejar masa buat blog ke....
blog dah kejar aku skang neh....

Cik Faridah Huda said...

biar x slalu jumpa..atau jauh di mata...tapi terasa dekat bila membaca blog..blog lebih indah..sebab semuanya lahir dari hati...dulu gila sangat berfrenster..tapi skang nie...frenster skadar ade.....

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template