Tuesday, November 3, 2009

Buah Hati Ohm Dan Eija

Hafiz Sharkawi...

Kak Cik Liza dah umpama Fatimah Al-Zahra dah aku tengok...

Pak Ohm kat blakang cuba menunjukkan ciri2 Bapa mithali...

* aku pegi jumpa Kak Chik Liza on Raya Kedua...at 1st, nak p time raye ke-3, tapi..kak cik liza roger dulu soh p raye ke-2 jugak coz die buat makan-makan....

* Aku berharap dapat beli teh ais buatan ayah Kak Cik Liza..kawww oo...tp lokasi yg dituju bukan kat situ dah...kak cik liza dah beli rumah taman tuk keselesaan family dia...so semua xtvt terkini tertumpu kat rumah baru...

Kejap je rasenye...baru ja kawan-kawan aku kawen tawun lepas..tawun nie banyak sungguh anak sedara yg tubik..dijangka tawun depan lagi ramai......subur sungguh semua...hahahha

7 comments:

Anonymous said...

sharkawi? teringat kakraha.

beshnya ada baby..wieeeuu =P


-anand

[DnaZz] said...

bgus ar, generasi semakin bertambah!tahniah kak liza n pak ohm..:)

Cik Faridah Huda said...

kak raha tu anak dah brapa la....

aku ngan kak raha x de jodoh wpun satu ketika dulu...rajen gak dok kontak..dua2 asek berubah nombor ja...

Cik Faridah Huda said...

x sabar nak tengok our little junior yg lain acikk oiii....

cik mastura othman said...

dak hafiz ni mai umah aku meraung jer lantas membantut keinginan mak dan bapak nye utk makan kek bantat aku(brownies ler tu). selepas di cas dgn beberapa auns susu oleh maknye br la dia tdo diam lalu mak bapaknye dpt menyambung adegan romantis saling suap menyuap kek bantatku...

Cik Faridah Huda said...

Bantat??????

sound weird.....
jangan salah sebut weh...

Anonymous said...

mekkk oiiii... don't mis intprete my word ok, bantat mmg wujuk ok, bermaksud kek yang tak naik.

mastur malas sign in

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template