Tuesday, November 24, 2009

Gangguan Mental


Anda Pening????Terasa Di awang-awangan???
Mata saket melihat tulisan di belog ini...
khuatir seandainya diri terkena kataraks mata???
Maaf...bukan mata anda yang rosak..tetapi belog ini yang terkena gangguan mental....

Tidak dapat mendengar lagu Goyang Inul berkumandang lagi tatkala mengklik ke belog ini...atau lagu bukan-bukan yang barangkali sudah ketinggalan zaman..juga tidak sesuwai dengan halwa telinga anda namun amat sebati dengan halwa telinga pemilik belog....
Maaf....Desa.fm juga telah hilang codingnya...hahahah..kena mintax balik..
ataupun anda semua leggggggaaaaa bila radio itu sudah tidak ada???
pandangan kalian sangat dialu-alukan....chewaahhh..padahal nanti bila pemilik dah jumpa coding..sure beliau letak balik...

Atau sedih...melihat diri anda tidak dilinkkan ke belog ini???
Tisu banyak..sila ambik tisu tandas di opis memasing..
lap dulu air mata tu.....nanti pemilik belog usahakan....


Blog ini mengalami kecacatan sebentar....
Siaran tenggendala...kembali bersiaran selepas ini!!!!
Stay tuned eberibodiiiiii......

p/s : common problems bila tangan gatal nak tukar layout!!!!!

18 comments:

Anonymous said...

mek jgn loopa link aku tahu, walopon blog ku seperti tidak diupdate..sebenaqnya dah melambak entree kubuat namun belogsepot seperti dengki kat aku... =(( nampak mcm dah bezaman aku tak hapdet..


nan

Cik Faridah Huda said...

haaa...tidakakan ku lupakan sama skali.....
sabar je la anan...dugaan bloggerrr...ceh..ceh..cehhh

aku pun dugaan gak neh...banyak conpius pasword widget aku...hehehehe...x ingat neh...!

emy jay said...

blog haku weh..jgn lupe..kang takde plak pengisian lucah dlm minda ko..
ape pon tulisan hitam ne lebih memberansangkan..yg lame mcm pinau bijik mate nak bace...
layout yg sangat cantik..tahniah..

Cik Faridah Huda said...

ko mesti...aku masih berkira2 nak letak link ko di bawah subtajuk ape....adekah di bawah kelucahan melampau atau kelucahan bersopan....???

Sabor la nyah...x dan haih nak edit tulisan dkt previous n3....kalo aku edit pun..edit yang masih bertempel je neh

emy jay said...

weh..(sambil bisik2)..ko xnak bace ke entry berpasword tu..

Cik Faridah Huda said...

Nakkkkkkk....bagi la kata laluan....
bagus ko nie...x yah aku mintak ko dah paham isi hati aku...

emy jay said...

aku kan ala-ala juwie..gosip itu penting..hikhikhik

SYED NAHAR said...

jgn lupa password utk aku skali.

ekceli ok la layout gini..aku je yg tak reti2 nak tukar layout sebaba ku tak reti. hhahahaha...

desa fm tu boh je lah, sekarang bokben aku dah laju. at least aku pasang tengah malam mcm pasang radio. ok gak..

Cik Faridah Huda said...

Emy ~ kalo ko Mama Juwie...aku Huzz la...hehhehe

Syed ~ aku cepat boring...pastu rasa pening ngan layout lama coz macam kurang space tuk n3...on9 radio terpaksa tukar ke pokpet.fm sbb x jumpa coding desafm...desafm kena minta coding ngan diaorang punya DJ...mls nk ym ngan mereka

emy jay said...

kelas uol..YM ngan dejay

SYED NAHAR said...

haah. aneh plak aku rasa...hehehe.

weh norihan telah memprivatekan blog dia ke???

Cik Faridah Huda said...

Emy ~ I ym ngan ketua DJ diaorang...balik2 x de idea nak chat ape melainkan mengampu radio diorang..sbenarnya...slalu je buffering....sakett hati aku!!!

Syed ~ ape yg aneh????Yes....invited la plak...beliau kate ade reason kenapa buat begitu..kena bagi email kat beliau kalo nak akses

emy jay said...

weh, tetibe aku nak nyampuk... mungkin kawan ko private blog dia sbb dia juge ade pompuan yg feeling princess dlm hidup dia..

aku kalo dlm kete kalo drive sensorang aku layan THR..syyyhhh.. jgn gtau sesape..sbb nanti dorg tau aku jiwang...kalo nek ngan member2 aku layan hits.. feeling-feeling stylo..hahahah

the bongsu said...

saiddd aku dah invite ko, tapi macam takdak kunjungan pon?

duhai emyju,bukan sbb ada fomfuan feeling princess tapi sbb ada org feeling kaunselorrr..hu hu

sapa nak baca belog i..meh2 emel..

Cik Faridah Huda said...

Emy Jue ~ aku dah lupa tune THR brapa....hahhaha...awat x layan SINAR...aku layan SINAR dengar lagu Hangatnya Cinta nyanyian Ilyana..sah korang pun dah ingat siapa dia....

Anand ~ bereti beliau cuma menasihati ang???? aku ade jugak...yang x suka tengok aku berjimba..tapi aku abaikan saje..bukannya kenal baik bertepuk bertampar ngan I pun...

emy jay said...

sinar tu mmg da wajib..kat umah aku dgr sinar pakai astro..mase dgn 'pengantin baru', dia suke nyanyi lagu2 kat sinar..
ko layan lagu rela nyanyian Tila..aku rase ko xlahir lagi kot zaman tu..
ape2 pon, 'pengantin baru' pernah bagi lagu akulah kekasihmu nyanyian kumpulan axl kat aku..auwwwwwww... sedey ok..sentap bini dia gaknye.. awwww

Cik Faridah Huda said...

kalo aku x lahir...ko pun mesti x lahir lagi....

Rela??mcm penah dgr ja...yang Stacy nyanyi kat AF tu ke..x pe..x pe..nanti aku search..hehhehe

lagu dulu2 penuh dengan dengung!!! tak dan tomakninah dah kena masuk korus balik...tp I Likeee!!

emy jay said...

untuk pengetahuan mu aku adelah sudah tua tapi berjiwa remaja..awuuuu..kasik nyalak siket..

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template