Friday, December 4, 2009

Chicky Chicken Wings In The Wind...


Semalam...lepas singgah beli barang-barang nak buat puding....
I terasa nak makan kepak ayam madu sahaja....
tak terasa nak makan makanan ala-carte pun...
so..juz decide meratah dan melahap kepak ayam je la....
memang aroma dia menarik-narik nafsu tuk beli..
RM1.20 je seketul....lum sum 3 terus..siap x ajak-ajak ayam sesape pown..hehhe

Jom makan kepak ayam madu ngan Mek....

With Flashhhhhhhhh

Without Flassshhhhhh

Malam ni nak makan ape pulak???
Kan bes kalo bleh hire bibik sorang kat umah..
balik je..terus leh ngadap depan makanan!

7 comments:

NoraAzua said...

sedapnyer!!!

Cik Faridah Huda said...

Jom makan Teacher Azua..hehehe

MiSsZiLa said...

tetiba trasa lapaqqqqqqqqqqq!!!!hehe

Mrs Taj said...

my fav jugak ni...pekena pulak depan tv..syok!! terliur dah nih...

Cik Faridah Huda said...

MiSs Zila...
Bila nak jengah belog aku tuh...sediakan dr sebaik mungkin...kuatkan iman!kalo ngah posa sunat..postponed dr jengah belog aku pun x pe...heheheh

Mrs Taj...
cuba bayangkan tengah panas-panas..mmg kecur amilase liur..hehehhe

SYED NAHAR said...

bila nak jalan2 cari makanan malaysia???

Cik Faridah Huda said...

kiter masih banyak hutang ngan xtvt jalan2 cari makan....!!!

 
LiFe Is UnPrEdiCtaBle Blogger Template by Ipietoon Blogger Template